Opskrift på æggesalat til Sandwitch søges ~
Fra : Janner

Dato : 08-06-05 08:50

Behøver ikke være fed men let og lækker *S*

Hygge

Jan

Fra : Susanne

Dato : 08-06-05 10:19

"Janner" <askmejust@nospamnejtak.ja> skrev i en meddelelse
> Behøver ikke være fed men let og lækker *S*
>

> Hygge
>
> Jan

Et antal hårdkogte æg - afhængig af hvor stor en portion du ønsker - hakkes.
Mayonnaise og fromaige frais blandes i en skål sammen med salt, peber,
chili, ketchup og hakket purløg (mayonnaise/fromaige frais-forholdet kan du
jo selv bestemme alt efter fedtforskrækkethed - jeg bruger nok 2-3 dele
fromaige frais til 1 del mayonnaise, vil jeg tro...)

Æggene tilsættes og der røres godt rundt - voilá!

Kan sagtens opbevares nogle dage i køleskab i tætsluttende emballage.

Mvh.
Susanne.

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-05 14:33

"Susanne" <denlillevampyr@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
dele
> fromaige frais til 1 del mayonnaise, vil jeg tro...)
>
> Æggene tilsættes og der røres godt rundt - voilá!

Lidt sprødstegt bacon i bitte små stykker og lidt karry i stedet for ketchup
er også godt.

Tina

Fra : Nette

Dato : 08-06-05 18:26

"Janner" skrev

> Behøver ikke være fed men let og lækker *S*

Kogte æg, hakket nemt på æggedeleren,- først den ene vej, derefter den anden
hakkede løg
Evt. purløg

Dressing:

Hytteost,- let og lækkert,- fås med forskelligt fedtindhold
salt, peber, karry efter smag

Jeg bruger også hytteost til skinkesalaten. - Jeg bryder mig ikke meget om
fromagefrais eller mayonnaise.

Nette