(OT) Til Monkey Island-fanatikere
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 07-06-05 21:44

http://www.worldofmi.com/
10 min af et skuespil baseret på Secret of Monkey Island.
Lidt sjovt synes jeg.
Ønsker dog stadig en filmatisering for POTC er IKKE en filmatisering af
MI-spillene!

Fra : Kasper Møller

Dato : 11-06-05 08:15

Søren Kjeldsen wrote:

> Ønsker dog stadig en filmatisering for POTC er IKKE en filmatisering
> af MI-spillene!

Ønsker mig endnu et spil i serien ...og at de ville gå tilbage til 2D og
musestyring. Er jeg den eneste, der savner stilen fra de gode gamle (og
geniale) Day of the Tentacle, Indiana Jones and the Fate of Atlantis, de
gamle Monkeyspil, Full Throttle og The Dig?

bare et lille suk fra mig

....Nårh jo forresten, ærgerligt at LucasArts også har aflyst Full Throttle 2

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 11-06-05 08:32

On Sat, 11 Jun 2005 09:15:26 +0200, "Kasper Møller"
<kbmpost[nospamforme]@hotmail.com> wrote:

> [...]
>geniale) Day of the Tentacle, Indiana Jones and the Fate of Atlantis, de
>gamle Monkeyspil, Full Throttle og The Dig?

Du er ikke den eneste! Også de gode gamle Sierra spil, Police Quest,
Space Quest osv.

--
Now Playing:
Blamstrain - Linja

Fra : Laziter [9440]

Dato : 11-06-05 09:00

"Thomas Jespersen" <thomas@lucky-music.dk> skrev i en meddelelse

> Du er ikke den eneste! Også de gode gamle Sierra spil, Police Quest,
> Space Quest osv.

Der er et par remakes af Kings Quest 1+2 her:
http://www.agdinteractive.com/games.php

De er flotte og ret skæge at spille.

Andre af Quest spillene kan findes her:
http://www.abandonia.com/genre.php?genre=adventure&page=0

Kasper:
Du er ikke den eneste som Thomas også skriver, jeg savner også nogle nye
spil i den stil.
Jeg spiller stadig Indiana Jones FoA og morer mig pragtfuldt selvom jeg har
gennemført spillet tonsvis af gange.
Maniac Mansion, Zak McKraken og alle de andre står også tur når jeg sætter
mig hen i mit nostalgiske hjørne.
MM gennemførte jeg iøvrigt første gang på en C64, de andre blev gennemført
på A500 + PC.

Mvh
Benjamin

Fra : Laziter [9440]

Dato : 11-06-05 09:17

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> skrev i en meddelelse

> Andre af Quest spillene kan findes her:
> http://www.abandonia.com/genre.php?genre=adventure&page=0

Og hvis jeg så gider at tjekke ordenligt efter næste gang, så vil jeg finde
ud af at Quest spillene _ikke_ er til download.
ØV!!

Mvh
Benjamin