Plast vinduer
Fra : Ukendt

Dato : 07-06-05 09:01

Hej

Er der nogen der har erfaringer med plastvinduer kontra trævinduer

mvh
Jw

Fra : jones_net

Dato : 07-06-05 10:34

"BMWK100" <wittensnabela.privat.tele.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogen der har erfaringer med plastvinduer kontra trævinduer

Det har været diskuteret før - brug evt. groups.google.com til at finde de
gamle tråde...

Jeg havde plast fra 1999 i Århus C, og jeg synes ikke de var lette at holde
rene - Bilosen satte sig fast i plasticet, og det var svært at få af, da det
skulle slibes af med fint sandpapir...

Jeg er nu i gang med at renovere et hus fra 1910, og dér kommer træ i, og de
gamle plastic fra 1976 ryger ud.
Jeg er ikke sikker på, at man kan få platic, som er lige så detaljerede
(sprosser og lign, kehl og lign.) som træ...

Og så er træ jo bare et lækkert materiale

Dette er self. super objektivt!

/J

Fra : John Vedsegaard

Dato : 07-06-05 17:23

"BMWK100" <wittensnabela.privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der har erfaringer med plastvinduer kontra trævinduer
>
> mvh
> Jw
Plast er ikke nemt at holde rent, især ikke når man - som mig - ryger.

John Vedsegaard

www.taform.dk

Fra : Nette

Dato : 07-06-05 20:08

"BMWK100" skrev

> Er der nogen der har erfaringer med plastvinduer kontra trævinduer

Træ skal jo vedligeholdes, men plastrammerne er meget svære at gøre rene og
så får de nemt en misfarve så de ikke længere er helt hvide.

Nette

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-05 22:18

"Nette" <nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Træ skal jo vedligeholdes, men plastrammerne er meget svære at gøre rene
og
> så får de nemt en misfarve så de ikke længere er helt hvide.

Jeg synes at plastvinduerne er meget nemmere at vedligeholde end træ, men
jeg har selvfølgelig heller ikke boet i byen og haft plastvinduer.
Plast fås også i andre farver end hvide. Jeg har i hvert fald set nogle
grønlige af slagsen. Hvid er dog det pæneste.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt: Quiz om hunde + galleri

Fra : Nette