Bedre alternativ til iphoto?
Fra : RoJo

Dato : 04-06-05 21:04

Hejsa

Jeg er ved at få spat af iphoto, da den konstant crasher, så nu vil jeg høre
om I kender et alternativ til at gennemse store mængder billeder.

Da jeg brugte pc havde jeg programmet Acdsee, som var forrygende... Man
klikkede på et billede, som så blev vist heri... Klikkede man på enter, så
fik man tumbnails af alle billeder I mappen.

Hvis hvis hvis, der nu var en blanding af dette og iphoto (hvor det er smart
at man kan oprette billedmapper/kataloger), så kune det jo være
forrygende... især hvis mapperne selv opdaterede, når der kom mere indhold.

Findes der sådan et drømmeprogram til mac?

Mvh RoJo

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 04-06-05 21:35

RoJo <Geckodk@fjerndettehotmail.com> wrote:

> Findes der sådan et drømmeprogram til mac?

iView MediaPro:
<http://www.iview-multimedia.com/>

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-06-05 21:38

> iView MediaPro:
> <http://www.iview-multimedia.com/>

Cumulus:

http://canto.com/pro/

/thomas
--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : RoJo

Dato : 04-06-05 22:10

On 04/06/05 22:38, in article 1gxnli0.1mp1c2mra94s8N%thomas@elements.dk,
"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> wrote:

> Cumulus:
>
> http://canto.com/pro/
>
> /thomas

Hej Thomas - Cumulus er heller ik ret god til det jeg søger.

Mvh RoJo

Fra : RoJo

Dato : 04-06-05 22:10

On 04/06/05 22:34, in article 1gxnlca.q5desgdr4zicN%spam@events.dk, "Preben
Bødker Nielsen" <spam@events.dk> wrote:

> iView MediaPro:
> <http://www.iview-multimedia.com/>
>
> /Preben

Tak Preben - Det ser lovende ud

Mvh RoJo

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-06-05 21:47

RoJo skrev:

> Jeg er ved at få spat af iphoto, da den konstant crasher, så
> nu vil jeg høre om I kender et alternativ til at gennemse
> store mængder billeder.

Hvad med Adobe Bridge. Har du prøvet den?

iView MediaPro, kan jeg også godt lide.

--
Hilsen
Madsen

Fra : RoJo

Dato : 04-06-05 22:11

On 04/06/05 22:46, in article d7tb0f.36s.1@tgm.dyndns.dk, "Thomas G. Madsen"
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

> Hvad med Adobe Bridge. Har du prøvet den?

Det har jeg ikke prøvet... Er det ikke en del af CS2 pakken (den har jeg
ikke endnu)??

> iView MediaPro, kan jeg også godt lide.

Jeps - Den er jeg allerede I gang med

Mvh RoJo

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-06-05 00:05

RoJo skrev:

[Bridge]
> Det har jeg ikke prøvet... Er det ikke en del af CS2 pakken
> (den har jeg ikke endnu)??

Jo, den er en del af CS2.
Du kan evt. prøve at hente en prøveversion af Photoshop CS2 på:
<http://www.adobe.com/products/tryadobe/download.jsp?ftpID=2725>,
hvor Bridge også følger med, så vidt jeg ved.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 05-06-05 01:43

> [...]

> forrygende... især hvis mapperne selv opdaterede, når der kom mere indhold.
>
> Findes der sådan et drømmeprogram til mac?

Prøv at kigge på Shoebox...
http://www.kavasoft.com/Shoebox/

Jeg må dog ærligt indrømme at jeg ikke aner hvad det kan og ikke kan. Så
blot en anmeldelse på Mediamac for noget tid siden...

http://www.mediamac.dk/index.php/news/show/id=13280

Om det kan hvad du søger ved jeg ikke.

--
Mvh Nicolai Brandt

Fra : Henrik Enslev

Dato : 05-06-05 07:15

> [...]

> forrygende... især hvis mapperne selv opdaterede, når der kom mere indhold.
>
> Findes der sådan et drømmeprogram til mac?

Graphic Converter. (GC) Godt enkelt med browservindue. Kender ACDC, og
GC er enkelt at bruge, hvis du kender ACDC. GC er shareware, 30 $ tror
jeg.

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk