Dækbark/mørkt træflis
Fra : TDN

Dato : 06-06-05 19:22

Hej !

Kender i nogen steder omkring Midtdjurs/Århus Nord hvor jeg kan købe et par
tusind liter dækbark eller mørkere fræflis. Jeg kan sagtens finde helt lyst
træflis til billige penge men når nu haven er dækket 3/4 med mørkt dækbark
vil det fjoget ud med lyst træflis og jeg vil ikke vente på det bliver
mørkere. Jeg er blevet træt af at hente 80 l. af gangen i byggemarkederne
til en hamper pris.

Jeg regner med selv at hente i trailer eller evt. levering hvis ikke det
koster en formue.

På forhånd tak.

Mvh
Thomas

Fra : Sparvath [8210]

Dato : 06-06-05 19:47

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej !
>
> Kender i nogen steder omkring Midtdjurs/Århus Nord hvor jeg kan købe et
> par

Hej Thomas, kør til genbrugsstationen ved Lisbjerg forbrænding.
Fyld traileren for 120-240 kr alt efter hvor stor trailer du har.
Nogle gange er det lyst; men p.t. er deres træflis meget mørk.

ivan, århus v

Fra : TDN

Dato : 06-06-05 20:00

"Sparvath [8210]" <ivan.sparvath@DAMNSPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Fyld traileren for 120-240 kr alt efter hvor stor trailer du har.
> Nogle gange er det lyst; men p.t. er deres træflis meget mørk.

Det lyder godt. De genbrugsstationer der er på Djursland har enten ikke flis
eller det er helt lyst.

Mvh
Thomas

Fra : Uni Bull

Dato : 07-06-05 00:03

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> wrote in message

> Kender i nogen steder omkring Midtdjurs/Århus Nord hvor jeg kan købe et
> par tusind liter dækbark eller mørkere fræflis.

Nogen der kender et sted i Hovedstadsområdet? Mørk eller lys er
ligegyldigt...
--
Uni Bull
Vallensbæk