Pharaoh
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-06-05 12:03

Greetings!

Jeg har set en spille et spil ved navn "Pharaoh". Det er et
Civilization-lignende spil. Men jeg kan ikke finde noget info om det.

Anyone?

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 06-06-05 12:14

On 06 Jun 2005 11:02:48 GMT, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:

>Greetings!
>
>Jeg har set en spille et spil ved navn "Pharaoh". Det er et
>Civilization-lignende spil. Men jeg kan ikke finde noget info om det.

Der står lidt her, og der også en demo man kan downloade:
http://www.pcgameworld.com/details.php/id/2357

--
Now Playing:
Kraftwerk - Sex Object

Fra : Jesper

Dato : 06-06-05 13:37

"Thomas Jespersen" <thomas@lucky-music.dk> skrev i en meddelelse

> Der står lidt her, og der også en demo man kan downloade:
> http://www.pcgameworld.com/details.php/id/2357

eller her:

http://www.gamespot.com/pc/strategy/pharaoh/index.html?q=pharaoh

Fra : Jesper

Dato : 06-06-05 13:38

"Thomas Jespersen" <thomas@lucky-music.dk> skrev i en meddelelse

> Der står lidt her, og der også en demo man kan downloade:
> http://www.pcgameworld.com/details.php/id/2357

og her - med lidt hjælp fra google

http://www.google.dk/search?hl=da&client=firefox-a&rls=org.mozilla:da-DK:official&q=pharaoh+sierra&spell=1

Fra : Jesper G. Poulsen