Wow - videresalg muligt ??
Fra : Jep

Dato : 04-06-05 13:58

World Of WarCraft.

Undskyld (Wow fans), men min søn blev træt af dette spil på under en
uge, selv om han havde set det hos kammerater og lovede det var
pengene værd. Men det var det alligevel ikke for ham.

Jeg har fundet ud af at nedlægge hans account, men kan han videresælge
spillet og vil en ny købe kunne bestille account med samme key ??

Er her nogen der kan hjælpe os med at få lidt at penge hjem igen ??

På pakken står noget ala "..neither the game nor the online account
can be transferred or sold". Men derfor skulle man vel kunne åbne en
ny account, så længe der ikke er andre der bruger samme key ??

Jeg har forsøgt at spørge via Wow-eu-support, men de mailer ikke
tilbage.

På forhånd tak for hjælp.

Fra : SonofonoS

Dato : 04-06-05 23:14

Hej

Jeg mener at der i Blizzards licence agreement står at man ikke må sælge
det videre... Noget andet er dog hvad man kan, og hvad folk gør.

Umiddelbart kan du uden problemer sælge spillet til en anden. Personen der
vil købe, skal blot have din/din søns account name og password. Så kan han,
når han har modtaget dette og i har fået pengene, gå ind og ændre account
info. Dvs. hvem den er registreret til og hvilken betalingsform der ønskes.
Dette er meget brugt ved andre lignende online spil. Bl.a. på samme måde
jeg i sin tid købte Dark Age of Camelot.

Håber det hjalp.

SonofonoS

Fra : Jep

Dato : 05-06-05 09:26

Mange tak for svaret.

Nu har jeg jo lukket hans account inden for de 30 trial dage, men det
lyder som om vi de næste 6 mdr. kan genåbne account'en.

Vi prøver om vi kan finde en køber og bruge din opskrift. Stor tak!

/Jep