Bøvl med city gate i Rise of Middle Kingdo~
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 01-06-05 23:24

Sidder og spiller 'Emperor - Rise of the Middle Kingdom' og kan kraftsuseme
ikke hitte ud af at bygge en city gate. Jeg synes jeg har prøvet alt, men
programmeringen giver mig simpelthen ikke lov. Tårne er ikke noget problem.
Forleden fandt jeg en patch via Gamespot, hvor der i beskrivelsen af filen
bl.a. stod angivet at der var blevet påført en bedre beskrivelse af netop
hvordan man lavede en city gate. Af en anden mystifistisk årsag får jeg så
ikke lov til at installere patchen! Får en fejlmeddelelse at jeg ikke har
installeret spillet, hvilket jeg selvfølgelig har, ellers kan jeg jo ikke
spille skidtet!!!

Nogen der har været ude for det samme? Eller bare ved hvordan hulen man
bygger sådan en forp... port? Har ikke kunnet finde nogen beskrivelse i
hverken manualer eller på nettet...