Fanfare - hvordan gøres den tavs?
Fra : Marianne

Dato : 29-05-05 19:35

hej

Jeg har en forholdsvis nyindkøbt ibook, som jeg i det store og hele er glad
for. Et irritationsmoment er dog, at jeg ikke kan finde ud af at slukke den
fanfare, der gjalder ud fra maskinen, når den starter fra helt slukket
tilstand. Dybt irriterende!

Kan man gøre den tavs? Jeg kender selvfølgelig 'lydløs'-tasten. Den er bare
ikke tilstrækkelig, da jeg bruger maskinen i sammenhænge, hvor enhver
edb-agtig lyd er bandlyst

mvh
marianne

Fra : Steen Larsen

Dato : 29-05-05 19:41

In article <429a0b5e$0$295$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
"Marianne" <handelfjerndette@lundbak.dk> wrote:

> [...]
>
> Kan man gøre den tavs? Jeg kender selvfølgelig 'lydløs'-tasten. Den er bare
> ikke tilstrækkelig, da jeg bruger maskinen i sammenhænge, hvor enhver

Lad være med at slukke den! Når du klapper den sammen er går den efter
et øjeblik på vågeblus og er fuldt ud transport-klar som var den slukket.

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 29-05-05 20:08

> [...]
> Kan man gøre den tavs? Jeg kender selvfølgelig 'lydløs'-tasten. Den er bare
> ikke tilstrækkelig, da jeg bruger maskinen i sammenhænge, hvor enhver

Udover det gode råd, om ikke at slukke din Mac, kan du anskaffe et
hovedtelefonstik og proppe i lydudgangen - simpelt og effektivt.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Erik Richard

Dato : 29-05-05 23:45

Hej Marianne

Det kan gøres med 'Psst! 2.0.1'. Bruger den selv til regulering af
startlyden. Den kan hentes her, og den er freeware:
<http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/557374/psst.zip>.

mvh. Erik Richard

Marianne wrote:
> [...]
>
> Kan man gøre den tavs? Jeg kender selvfølgelig 'lydløs'-tasten. Den er bare
> ikke tilstrækkelig, da jeg bruger maskinen i sammenhænge, hvor enhver

K.M.L. Denmark by Erik Richard S¿rensen, Member of ADC
<KMLDenmarkNOSPAM@netscape.net>

Fra : Marianne

Dato : 30-05-05 13:59

Det kan gøres med 'Psst! 2.0.1'. Bruger den selv til regulering af
startlyden. Den kan hentes her, og den er freeware:
<http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/557374/psst.zip>.

Tusind tak!