GTA - Vice city. ang stjerner
Fra : t

Dato : 29-05-05 12:22

Nu har jeg efterhånden siddet og spillet GTA - Vicecity en del. og en ting
der undre mig lidt, er de ekstra stjerner der er når politiet kommer efter
en..
Normalt når man går amok i spillet og skyder på alt og alle, kan man max få
4 stjerner, men der er 6 ialt. er der nogle der ved om man kan få alle 6
stjerner,
og hvis. hvordan gør man det så?

/Torben

Fra : Brian Hansen

Dato : 29-05-05 12:43

t skrev:

> [...]
> Normalt når man går amok i spillet og skyder på alt og alle, kan man max få 4 stjerner, men der er 6 ialt. er der nogle der ved om
¨
Så vidt jeg husker er det bare et spørgsmål om tid.

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Simon Nejmann

Dato : 29-05-05 13:26

On Sun, 29 May 2005 13:22:25 +0200, "t" <nope@nope.dr> wrote:

> [...]
>4 stjerner, men der er 6 ialt. er der nogle der ved om man kan få alle 6

Når du starter er nogle områder lukket pga. fare for storm. Efter
nogle missioner bliver 2 andre områder lukket op et af gangen - hver
gang et nyt område bliver lukket op bliver det muligt at få en stjerne
mere.

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : t

Dato : 29-05-05 22:53

> [...]
> nogle missioner bliver 2 andre områder lukket op et af gangen - hver
> gang et nyt område bliver lukket op bliver det muligt at få en stjerne

nårh oki på den måde.
Da jeg spillede det tilbage i sin tid kom jeg ret langt i spillet, fik
helikoptere og kunne begynde at købe bygninger.. og så derefter formaterede
jeg computeren, så jeg mistede alle mine savegames, og nu kan jeg ikke
rigtig tage mig sammen til at komme helt dertil igen...Så mon ikke det er
muligt at snyde sig frem til det.... det må jeg lige prøve at kikke på..

takker for hjælpen. :)
/Torben

Fra : Kasper Møller

Dato : 30-05-05 08:17

t wrote:

> Normalt når man går amok i spillet og skyder på alt og alle, kan man
> max få 4 stjerner, men der er 6 ialt. er der nogle der ved om man kan
> få alle 6 stjerner,
> og hvis. hvordan gør man det så?

Skyd kun på politiet og deres biler, så går det hurtigt

Først kommer politiet, så FBI og de der Miami Vice kopier, og til sidst
militæret med tanks.

Fra : t

Dato : 30-05-05 14:54

> Skyd kun på politiet og deres biler, så går det hurtigt
>
> Først kommer politiet, så FBI og de der Miami Vice kopier, og til sidst
> militæret med tanks.

oki lyder cool.
men det virker kun hvis man har åbnet for de andre dele af byen. pan det
ikke passe, har aldrig set dem køre i tanks kun flyve i helikopter.

/Torben

Fra : Simon Nejmann

Dato : 30-05-05 17:48

On Mon, 30 May 2005 15:54:18 +0200, "t" <nope@nope.dr> wrote:

>oki lyder cool.
>men det virker kun hvis man har åbnet for de andre dele af byen. pan det
>ikke passe, har aldrig set dem køre i tanks kun flyve i helikopter.

Jo, du skal længere hen i historien før du kan få flere end 4
stjerner. Effektne af stjernerne er:

1. Politiet følger efter og anholder dig - hvis det ikke er for
besværligt. Stjernen forsvinder efter et stykke tid.

2. Politiet følger efter og anholder dig - og mener det faktisk.

3. De sender en helikopter efter dig, og begynder at lægge sømmåtter
ud (er der også sømmåtter ved 2 stjerner?).

4. Nu kommer SWAT efter dig I de store politibiler, og der begynder
også at komme vejspæringer.

5. Miami Vice kopier i sportsvogne og FBI folk begynder at deltage i
forfølgelsen.

6. Militæret kommer med tanks og lastbiler fyldt med M16 bevæbnede
soldater.

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann