Fødselsdag
Fra : Karina og Christian

Dato : 29-05-05 01:12

Hejsa gruppe

Min bedre halvdel fylder 30 i næste uge. I den anledning skal han give
frokost til ca. 10 kollegaer. Vi har imidlertid *ingen* idé om, hvad han
skal diske op med.

Han har en rimelig lang transporttid, så det skal helst ikke være noget, der
skal laves hjemmefra. Faktisk havde vi tænkt på noget, der kan købes og
eventuelt udbringes, men jeg forestiller mig samtidig, at det er frygtelig
dyrt? Det skal være i København.

Jeg håber, I har nogle ideer.

På forhånd tak for hjælpen.

Karina

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-05 01:44

"Karina og Christian" <vaksFJERNDETTE@krudt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eventuelt udbringes, men jeg forestiller mig samtidig, at det er frygtelig

Der ligger flere gode sandwichbutikker i Købenahvn. Sandwicherne er store og
mættende og velsmagende med spændende fyld til en pris af max 35 kr. pr.
styk. Og nogle steder bringer de også ud

Tina

Fra : Karina og Christian

Dato : 29-05-05 11:11

"Tina F." <wunjo(a)webspeed.dk> skrev i en meddelelse
[klip]
> [...]
> mættende og velsmagende med spændende fyld til en pris af max 35 kr. pr.
> styk. Og nogle steder bringer de også ud

Hejsa Tina

Tusid tak for dit svar Er der nogle steder, du kender eller kan
anbefale, ellers er vi alligevel lidt på bar bund

Karina

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-05 12:50

> Hejsa Tina
>
> Tusid tak for dit svar Er der nogle steder, du kender eller kan
> anbefale, ellers er vi alligevel lidt på bar bund

Emmerys leverer ikke, men der ligger butikker i hele Købenahavn, og man kan
bestille til afhentning. http://www.emmerys.dk

Encke og Duers leverer ud af huset:
http://www.encke-duers.dk/1_butik/1_01.htm

De fleste sandwichbarer i København er ret gode. Der ligger sikkert en i
nærheden af din mands arbejdsplads, så selvom de ikke leverer, er det
hurtigt at afhente det bestilte. De fleste steder vil de gerne have
bestillingerne lidt tid i forvejen
http://www.aok.dk/search?type=grid&flavor_id=5&cw2=27&histoindex_left=cw2&so
rt=rank-desc&context=cafe&histo_name=Sandwichbarer&cslink=cs_filter1&menu_op
en=3

Tina

Fra : Karina og Christian

Dato : 29-05-05 13:15

"Tina F." <wunjo(a)webspeed.dk> skrev i en meddelelse
[klip]

Tina - endnu engang tusind, tusind tak for din hjælp

Karina

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-05 18:21

> "Tina F." <wunjo(a)webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [klip]
>
> Tina - endnu engang tusind, tusind tak for din hjælp

Velbekomme.

Håber I finder frem til noget der er det helt rigtige at servere for
kollegaerne

Tina

Fra : Mus

Dato : 29-05-05 06:26

Karina og Christian <vaksFJERNDETTE@krudt.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:429908e1$0$67260$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> [...]
> eventuelt udbringes, men jeg forestiller mig samtidig, at det er frygtelig

Ideer:
Højtbelagt smørrebrød - hjemmelavet eller udbragt.

Ellers pastasalat med frikadeller(kan lunes hvis der er en mikroovn), melon
med parmaskinke. Tunmouse med rejer, citron og flutes.

LN

Fra : Karina og Christian

Dato : 29-05-05 11:15

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse
[klip]

Hejsa LN

Tusind tak for dine ideer. Som jeg skrev skal det dog helst ikke være noget,
der skal laves hjemmefra.

De øvrige ting lyder godt. Ved du noget om, *hvor* man kan købe det til
fornuftige penge i Københavnsområdet?

Karina

Fra : Mus

Dato : 29-05-05 14:54

Karina og Christian <vaksFJERNDETTE@krudt.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4299961d$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
noget,
> der skal laves hjemmefra.
>
> De øvrige ting lyder godt. Ved du noget om, *hvor* man kan købe det til

Ups overså et "ikke"

Nope er fra jylland.

LN

Fra : Karina og Christian

Dato : 29-05-05 14:52

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse
[klip]
> Ups overså et "ikke"

Jeg kender det godt

> Nope er fra jylland.

Hehe ja, det er jeg også

Karina

Fra : Kim Schulz

Dato : 29-05-05 11:32

On Sun, 29 May 2005 12:14:48 +0200
"Karina og Christian" <vaksFJERNDETTE@krudt.dk> wrote:

> [...]
> noget, der skal laves hjemmefra.
>
> De øvrige ting lyder godt. Ved du noget om, *hvor* man kan købe det
> til fornuftige penge i Københavnsområdet?

Jeg ved at både føtex og superbrugsen (i hvert fald dem med egen
slagter) sælger sådan noget ud-af-huset mad hvor de bl.a. har det jeg
kender under navnet "pølsebord" - en masse forskelligt pålæg og pynt
hertil. Vi har en enkelt gang fået fra føtex og det var rigtigt godt og
der var meget af det. Prisen var vist meget fair.
Dog skal det vist bestilles min. 2 dage i forvejen, men det kan vist
variere.

--
Kim Schulz | Keen of Fundanemt? Want to share experieces with
Geek by nature | other users? join The Fundanemt User Group NOW!

Fra : mcloud

Dato : 29-05-05 13:50

Hej Karina og Christian
Her er et link der er værd at kikke på ,lige i hjertet af københavn og jeg
ved at de også bringer ud.
mvh mcloud

http://www.smoerrebroed.dk/salat.php

Fra : Karina og Christian

Dato : 29-05-05 14:16

"mcloud" <kim@lechef.dk> skrev i en meddelelse
[klip]
> Her er et link der er værd at kikke på ,lige i hjertet af københavn og jeg
> ved at de også bringer ud.
> mvh mcloud
>
> http://www.smoerrebroed.dk/salat.php

Tusind tak for linket. Stedet, og det de har at tilbyde, ser spændende og
lækkert ud

Karina

Fra : Marianne

Dato : 29-05-05 14:02

Tag evt. et kig på www.e-takeaway.dk - der er mange forskellige muligheder
for forskellige prisgrupper. Jeg har tit brugt det, og det virker aldeles
OK.

mvh
marianne

Fra : Karina og Christian

Dato : 29-05-05 14:17

"Marianne" <handelfjerndette@lundbak.dk> skrev i en meddelelse
> Tag evt. et kig på www.e-takeaway.dk - der er mange forskellige muligheder
> for forskellige prisgrupper. Jeg har tit brugt det, og det virker aldeles

Hejsa Marianne

Tusind tak. Vi har siddet og kigget på en masser sider ud fra det link, du
gav os, og der er virkelig mange spændende og lækre muligheder

Karina

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 29-05-05 15:23

"Karina og Christian" <vaksFJERNDETTE@krudt.dk> wrote in message
> [...]
> eventuelt udbringes, men jeg forestiller mig samtidig, at det er frygtelig

Hej Karina.

Ritas Smørrebrød på Fælledvej leverer pragtfuld mad til en rimelig pris,
forretningen ligger Fælledvej 11.
Vi har benyttet hende til julefrokost, det var *rigtig* god traditionel
dansk julemad!
Derudover benyttes hun trofast så godt som hver dag til levering af frokost.
Hendes højtbelagte er råguf, men den røgede ål og frikadellerne og
flæskestegen....uhmmm!
Jeg går stærkt ud fra at hun også kan finde ud af at lave andet end julemad,
men prøv at ringe derud og hør ad mht. priser og levering.
Ritas Smørrebrød har nummer 35 37 01 70

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--