globus med lys i
Fra : Jane

Dato : 28-05-05 08:24

Jeg sætter min lid til at nogen herinde kender svaret
på hvordan pokker jeg skiller sådan en tingest ad for
at skifte pære - har nemlig købt en gammel brugt som
jeg har tilbragt timer på at dreje og pille ved grrrr
gerne cc til mail (fjern nejtak)

Jane/Mathilde
--
loppemarked i dag kl 13
http://spaces.msn.com/members/kkgnsdlkng/

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 28-05-05 11:00

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> skrev i en meddelelse
> [...]
> at skifte pære - har nemlig købt en gammel brugt som
> jeg har tilbragt timer på at dreje og pille ved grrrr

Hvis den er magen til min skal man "åbne" den ved nordpolen.
Den plasticpind der holder globen på plads i bøjlen, er forsynet med en
_lille _ lås som skal holdes inde mens man trækker pinden op.
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This Email was scanned by Norton Antivirus 2005

Fra : Jane

Dato : 28-05-05 19:38

Thomas Nørgaard skrev i <news:LiXle.29$s71.21@news.get2net.dk>:

> Den plasticpind der holder globen på plads i bøjlen, er forsynet med en
> _lille _ lås som skal holdes inde mens man trækker pinden op.

Øhmn jeg har prøvet at holde pinden ind mod centrum skiftevis ind mod mig
(ud mod kanten), hvilken vej skal den? Skal man bare hive i pinden og ikke
dreje noget ?

Jane/Mathilde
--
http://spaces.msn.com/members/kkgnsdlkng/

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 29-05-05 00:16

> [...]
> (ud mod kanten), hvilken vej skal den? Skal man bare hive i pinden og ikke

På min globus skal man blot holde den lille dims midt i den øverste "aksel"
ind mod midten, mens man hiver hele "akslen" op.