Farvet glasur!
Fra : :-\) Carsten

Dato : 28-05-05 01:55

Jeg skal bruge noget favret glasur i nogle bestemte farver...

Hvilken butik kan I evt. henvise til, som har en masse farverstoffer til
glasur!

Mange hilsner fra
Carsten
cjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@mailme.dk

Fra : Jane

Dato : 28-05-05 08:22

Carsten skrev i <news:4297c155$0$78286$157c6196@dreader1.cybercity.dk>:

> Jeg skal bruge noget favret glasur i nogle bestemte farver...

det vil da hjælpe hvis du fortæller hvad du skal have glasur på...

Jane/Mathilde
--
loppemarked i dag kl. 13-16
http://spaces.msn.com/members/kkgnsdlkng/

Fra : :-\) Carsten

Dato : 28-05-05 14:41

Ja selvfølgelig undskyld ... "mindre" detalje

Det er på kager... dvs. jeg skal lave glasur til nogle bradepandekager...
men de skal have en bestemt farve!

Fra : Cat

Dato : 28-05-05 16:34

Carsten skrev:
> Ja selvfølgelig undskyld ... "mindre" detalje
>
> Det er på kager... dvs. jeg skal lave glasur til nogle bradepandekager...
> [...]
Panduro Hobby har alle mulige lav-selv-slik-sæt, så mon ikke også de har
det? De har sæt til chokolade, bolcher og meget andet.

Tine

Fra : MBD

Dato : 30-05-05 07:03

">> Ja selvfølgelig undskyld ... "mindre" detalje

bradepandekager...

Kan du ikke bare komme noget frugtfarve i? Det kan vidst fås på diverse
apoteker, materialister og Matas.

Mvh MBD

PS: min kone er flittig bruger af www.kagebutikken.dk , måske de har
noget.

Fra : :-\) Carsten

Dato : 30-05-05 10:17

Nej, desværre ikke!

Så skal jeg da til at eksperimentere med frugtfarve.
Det er to helt bestemte farver:
Lys-bordeaux
og
Mørke-gul/Varm gul

Jeg vil gerne ramme dem så meget som muligt... måske skal jeg købe nogle
grundfarver af frugtfarve og eksperimentere?

Fra : TEST

Dato : 30-05-05 12:40

Hej

> Hvilken butik kan I evt. henvise til, som har en masse farverstoffer til
> glasur!

Prøv at kigge på følgende link til Urtegaarden.dk under punktet slikfarver
http://www.urtegaarden.dk/Default.asp?ID=33

MVH
Stationsforstanderen