zoozity.dk har både mit foretrukne foder og mit foretrukne grus, så jeg
bestiller glad 10 kg Royal Canin og 2 poser Super Carino (40 kg).
10 dage efter har jeg stadig intet hørt til min ordre, og ringer derfor for
at høre hvor langt den er nået. De spørger hvad jeg har bestilt, og leder
højt og lavt.... men den er pist borte...
De beder mig bestille igen, hvilket jeg gør.... og denne gang ringer jeg
umiddelbart efter bestillingen for at høre om de kan se den... Den er fin
fin, siger de. Vi sender det i morgen.
Senere på dagen ringer de imidlertid og fortæller mig, at jeg kun kan
bestille 20 kg inkl. emballage. Dvs. at det er umuligt at bestille
kattegrus, for den vejer 20 kg pr. pose... jeg beder dem derfor glemme det,
og sender min kæreste afsted til nærmeste dyrehandel...
Én ting er at ordren går glad gennem bestillingsssystemet, på trods at den
vejer næsten 3 gange mere end det tilladte... en anden ting er at klokkerne
slet ikke ringer for personalet de gange jeg fortæller dem hvad jeg har
bestilt... men hvorfor pokker sætter de varer til salg i deres online butik,
som vejer for meget i forhold til den vægtgrænse de selv angiver? ... man
undrer sig....
Jeg lader billedet stå et øjeblik, til skræk og advarsel
/Jette "webmoster"