CS S snyd
Fra : carsten

Dato : 27-05-05 10:45

Findes der nogle servere hvor der ikke snydes.

--
Check min hjemmeside: www.nyhedsoverblikket.dk Overskrifter fra forskellige
nyhedsmedier....

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 27-05-05 12:01

carsten wrote:
> Findes der nogle servere hvor der ikke snydes.

Der findes kun meget få anti cheat til CSS server og tager hlh hack. Vac
2 er jo ikke udkommet endnu desværre. Men vi i *KUK* køre med beetlemods
anticheat der tager hlh hack på vores 3 CSS servere, tager nok omkring
4-5 om dagen. Du er velkommen til at kigge forbi. Vores ip'er på
serverne er:

81.7.177.16:27020 (16 slots)
81.7.177.16:27015 (16 slots)
81.7.177.28:27018 (12 slots)

Hygge

AngelFire *KUK*

Fra : Klaus Petersen

Dato : 27-05-05 16:29

> tager nok omkring 4-5 om dagen. Du er velkommen til at kigge forbi

Apropos snyd ... hvad findes der egentlig af snyd til CS:S?

Når jeg spiller synes jeg det er sjældent jeg ser nogen.

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 27-05-05 21:34

Klaus Petersen wrote:

> Apropos snyd ... hvad findes der egentlig af snyd til CS:S?
>
> Når jeg spiller synes jeg det er sjældent jeg ser nogen.

Som nævnt hlh hack som indeholder spinbot, aimbot, wh, norecoil etc alle
gænse som findes til cs 1.6. Desuden har valve udtalt at ca 70% af alle
CSS spillere bruger hacks. Vi troede heller ikke nogen snød på vores
servere indtil det blev lagt på. Var faktisk ret overrasket den tog ca
4-5 om dagen.

Hygge

AngelFore *KUK*

Fra : Klaus Petersen

Dato : 28-05-05 13:30

> Som nævnt hlh hack som indeholder spinbot, aimbot, wh, norecoil etc alle
> gænse som findes til cs 1.6. Desuden har valve udtalt at ca 70% af alle
> CSS spillere bruger hacks.

Wow... no wonder jeg som regel ikke får et ben til jorden.

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 29-05-05 15:04

Klaus Petersen wrote:

> Wow... no wonder jeg som regel ikke får et ben til jorden.

ups forkert link her er det rigtige

http://domain805010.sites.fasthosts.com/interpvid.wmv

Hygge

AngelFire *KUK*

Fra : Klaus Petersen

Dato : 30-05-05 17:15

> ups forkert link her er det rigtige
>
> http://domain805010.sites.fasthosts.com/interpvid.wmv

Heheh jeg kunne heller ikke forstå hvad det havde med sagen at gøre

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 29-05-05 14:57

Klaus Petersen wrote:
> Wow... no wonder jeg som regel ikke får et ben til jorden.

Måske ... måske ikke. hvis server ikke køre med ticrate 100 vil ens
hitboxes ikke være hvor de skal være da cl_interp som standard er 0.1
hvilket svare til de passer på server der køre med ticrate 100, dog ikke
alle der gør det. standard for win er vist 33, dvs så skal man sætte
cl_interp til 0.03 køre den 66 skal den stå på 0.06. Men vores servere
køre med ticrate 100 dvs cl_interp og hitboxes er som de skal være.

køre man med for høj cl_interp ifht servern skal man aim bag ved
personen er den for lav skal man aime foran.

her er et link til et clip der viser hvordan det funger.
http://domain805010.sites.fasthosts.com/hitboxes.wmv

Hygge

AngelFire *KUK*

Fra : Thomas G

Dato : 28-05-05 19:59

> [...]
> CSS spillere bruger hacks. Vi troede heller ikke nogen snød på vores
> servere indtil det blev lagt på. Var faktisk ret overrasket den tog ca 4-5

Ville bare lige sige tak for henvisningen til jeres server. Spillede der i
går aftes og faktisk gik det bedre end det plejer (måske fordi der ikke er
så mange med cheat ?) ... så jeg vender helt sikker tilbage, om ikke andet
så fordi jeg ved i gør noget aktivt for at fjerne snyderne

hilsen Thomas G

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 29-05-05 14:51

Thomas G wrote:
> [...]
> så mange med cheat ?) ... så jeg vender helt sikker tilbage, om ikke andet
> så fordi jeg ved i gør noget aktivt for at fjerne snyderne

Det var så lidt, det var da godt at høre. Men ja vi gør meget selv for
det, lige så snart jeg så beetlefart havde indbygget cheat detection i
sin nyeste version skulle det da ind. Samt vi også køre med max 2
snipers pr team (awp og auto)og max 5 købte snipers pr person pr. map
(auto, awp)så det ikke bliver en omgang luderi. Desuden køre vi også med
et autoteam ballace der hedder ptbx funker på samme måde som ptb til cs
1.6 så teams er mere even, dog dør man ikke når man bliver smidt på det
andet hold til modsætning af den ver til cs 1.6.

Hygge

AngelFire *KUK*

Fra : Lauge Abildgaard

Dato : 29-05-05 22:12

> [...]
> CSS spillere bruger hacks. Vi troede heller ikke nogen snød på vores
> servere indtil det blev lagt på. Var faktisk ret overrasket den tog ca 4-5

Det er fandme det mest åndssvage jeg nogensinde har hørt. Det største
problem med CS er alle de brøleaber der flæber over spillere, der er bedre
end dem selv.

Jeg er ret overbevist om at selv effektiv anti-cheat system ikke vil kunne
stoppe flæberiet.

/Boris the Blade

Fra : Per Nielsen

Dato : 29-05-05 22:36

Lauge Abildgaard wrote:
> Det er fandme det mest åndssvage jeg nogensinde har hørt. Det største
> problem med CS er alle de brøleaber der flæber over spillere, der er
> bedre end dem selv.

Nej, det største problem er cheaterne der ødelægger det for reelle gamere.
Og jeg synes faktisk at det er et reelt problem, spiller selv mindre og
mindre online af den årsag. Jeg gider så ikke mere at kommentere det når jeg
spiller, jeg skifter bare server eller hopper af. Selvfølgelig er der også
rigtigt dygtige spillere, ingen tvivl om det, så man skal lige klappe hesten
lidt inden beskylder nogen for at snyde.

> Jeg er ret overbevist om at selv effektiv anti-cheat system ikke vil
> kunne stoppe flæberiet.

Men jeg har i det mindste et håb om at det vil kunne stoppe nogle af
cheaterne, og det har jeg på ingen måde tænkt mig at flæbe over...