Vævklæber
Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 25-05-05 22:39

Hej.
Hvor ligger forskellen på de forskellige mærker af vævklæber og vævfylder?
MVH
Niels Peter

Fra : Simon

Dato : 28-05-05 08:32

"Niels Peter Nielsen" <npn@tv.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Hvor ligger forskellen på de forskellige mærker af vævklæber og
vævfylder?
> MVH
> Niels Peter

Hej

væv klæberen bruges til opsætning af filt/tapet osv. Fylderen bruges
efterfølgende på eksempelvis glasfilt til at grunde med, således at filten
ikke suger så meget maling, da det jo er et meget porøst materiale.
Derudover lukker det også strukturen på filt så væggen frem mere "glat" og
pæn.

simon

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Michael

Dato : 22-08-05 13:13

hvis du skal sætte væv op i våd rum, skal du bruge en våd rums klæper, men
hvis der er i stuge og ligne skal du bare bruge nomalt klæber.