Half-live 2 savegame
Fra : Krumme

Dato : 22-05-05 10:04

Hej er der nogen der lige ligger inde med et savegame der hvor Freeman er i
bygningen og har de tre turrets og skal stille dem op??

Har været væk fra spillet et stykke tid fordi jeg ikke kunne komme videre,
suk. Bare en eller anden hjælp mig med det fedeste spil ever.

Hygge

Krumme

Fra : Christian

Dato : 22-05-05 11:48

"Krumme" <kkolsenFJERN@email.dk> wrote in message
> [...]
>
> Har været væk fra spillet et stykke tid fordi jeg ikke kunne komme videre,
> suk. Bare en eller anden hjælp mig med det fedeste spil ever.

tag de turrets ud, og stil dig selv i det skab et af dem stod i...så kan du
sagtens overleve...

Fra : Casper Bang

Dato : 22-05-05 11:59

> tag de turrets ud, og stil dig selv i det skab et af dem stod i...så kan
> du sagtens overleve...

Eller tag turrets med fra foregående baner... jeg havde ret mange til den
level anden gang jeg spillede (på hard).
Første gang jeg var igennem den havde jeg kun de par stykker man finder i
rummene... det var ikke helt nemt.

Fra : Kasper Aae

Dato : 22-05-05 12:34

On Sun, 22 May 2005 12:58:36 +0200, "Casper Bang"
<bang_casper@hotmail.com> wrote:

> [...]
>level anden gang jeg spillede (på hard).
>Første gang jeg var igennem den havde jeg kun de par stykker man finder i

Men det er stadig en af de fedeste baner i spillet.

--
Kasper Aae

Fra : Sune Salminen

Dato : 22-05-05 16:16

Krumme wrote:
> [...]
>
> Har været væk fra spillet et stykke tid fordi jeg ikke kunne komme
> videre, suk. Bare en eller anden hjælp mig med det fedeste spil ever.

Hvis du slæber ting nok hen og blokerer trapperne, f.eks. alle de borde
der står i rummet og nogle tønder fra før savepoint'et kan det godt lade
sig gøre med de tre turrets. Hvis turrets'ne står helt henne ved
vinduerne vælter de ikke hele tiden. Husk der ligger også masser af
håndgranater nær ved.

Det er slet ikke så svært, jeg klarede det i tredje forsøg med de
turrets der er. Det vigtigste er at du blokerer trapperne så soldaterne
ikke kan komme op til dig.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!