Hjælp søges...........til Counter Strike Z~
Fra : news.get2net.dk

Dato : 21-05-05 20:03

Har et problem som jeg ikke lige kan se en løsning på....

For ca. 3 måneder siden købte jeg CS - Zero og spillede det et par uger, men
spillet fangede mig ikke så det blev lagt væk.
Nu vil min søn spillet det - MEN kan ikke få adgang til online spil (forkert
user/password ? - havde endda skrevet det ned)

Og kan heller ikke oprette (aktivere) en ny konto.

Syntes jeg har hørt noget med at når man ikke havde spillet det i en LANG
periode så kunne s/n "genbruges" og man kunne starte op på ny.

Hvad er løsningen - og er der en løsning ?

Og JA - det ER en købt version!

Med venlig hilsen
Claus Rasmussen

Fra : BuFFerz

Dato : 21-05-05 22:24

Hej Claus

Har du prøvet alle de muligheder der er for at modtage sine konto
oplysninger via. Steam login skærmen ?

Vælg ved login billedet:

1. Retrieve a lost account...
2. I don't know my account name.
3. I remember the CD key I used.

Så kan du indtaste den cd key du har stående på æsken.. og du kan
forhåbentlig spille igen :)

--
Bufferz
www.Yoo.dk