rodalon
Fra : Poul E Møller

Dato : 21-05-05 09:54

Hejsa

Jeg så et program for et par uger siden, om hvordan man fjernede mug og
svamp fra vinduer med rodalon på en tandbørste.
Jeg kan bare ikke huske hvordan det skulle gribes an, er der en her der har
set programmet og kan give en forklaring på hvordan man gjorde, jeg tænker
på om rodalon skulle blandes med vand og på hvor længe det skulle sætte.

Hilsen Poul E M

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 21-05-05 10:34

"Poul E Møller" <dvd@hafnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har set programmet og kan give en forklaring på hvordan man gjorde, jeg
> tænker på om rodalon skulle blandes med vand og på hvor længe det skulle

er du ikke sikker på det var atamon i stedet
--
Hilsen Gilbert

Fra : Poul E Møller

Dato : 21-05-05 12:36

Selvfølgelig var det da atamon, det var da lidt af en skrivefejl.

Fra : Tina

Dato : 21-05-05 12:15

http://www.skimmel.dk/diverse/pjecebb.pdf