RØD Granit rald hvor ?
Fra : Hans Andersen

Dato : 19-05-05 21:27

Hvis man skal have rød granit rald
til gangstier OG DET SKAL VÆRE RØDT
uden blandig af sort hvide mv.

I størrelsen 6 -12 mm

Hvor fås det hende i det danske land ??

Venlig hilsen Hans

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-05 21:39

> Hvis man skal have rød granit rald
> til gangstier OG DET SKAL VÆRE RØDT
> uden blandig af sort hvide mv.
>
> I størrelsen 6 -12 mm
>
> Hvor fås det hende i det danske land ??

NCC har noget som de kalde rødbrunt men det findes i lidt andre størrelser.
Vist nok 8-11 eller 6-18

Hvis det kan bruges så ligger NCC på Avedøre, Hedehusene og sikkert andre
steder.
Ellers ligger der en "granitmand" på Prøvestenen men jeg ved ikke hvilke
materialer han har.
Og jeg ved heller ikke hvor du kommer fra i landet

Mvh. Allan

Fra : Mrs.Evil

Dato : 24-05-05 10:31

Prøv denne side; http://www.bigbag.dk/