flanke steak
Fra : knoglen

Dato : 19-05-05 16:03

hej

vi har diskuteret hvor på dyret flakesteak sidder, der er bud på at det
kammer fra bugen eller det sidder ud over ribbene men hvor siddet det

hilsen

knoglen

Fra : Sybil

Dato : 19-05-05 17:17

"knoglen" <knoglen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> vi har diskuteret hvor på dyret flakesteak sidder, der er bud på at det
> kammer fra bugen eller det sidder ud over ribbene men hvor siddet det

Hej
Prøv denne side
http://kograesser.dk/u_udskaeringer.html#

Scroll lidt ned, så er der et billede med udskæringer

Majken

Fra : Peter Westh

Dato : 19-05-05 18:32

"knoglen" <knoglen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> hej
>
> vi har diskuteret hvor på dyret flakesteak sidder,

På flankerne.

/P

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-05 15:50

> [...]
>
> vi har diskuteret hvor på dyret flakesteak sidder, der er bud på at det
> kammer fra bugen eller det sidder ud over ribbene men hvor siddet det

Jeg har hørt fra en kok at en flank steak bare er en muskel som slagterne
kan sælge for mange kroner kiloet istedet for at køre det igennem
kødhakkeren og så kun kan sælge det for mindre.

Lasse.

Fra : T. Liljeberg

Dato : 28-05-05 22:01

On Mon, 23 May 2005 16:50:14 +0200, "Lasse N. Larsen"
<affaldspostÆwebspeed.dk> wrote:

>Jeg har hørt fra en kok at en flank steak bare er en muskel som slagterne
>kan sælge for mange kroner kiloet istedet for at køre det igennem
>kødhakkeren og så kun kan sælge det for mindre.

Jeg har hørt det samme om filet.

--
Continued dependence on relief induces
a spiritual and moral disintegration.