Billeje Alanya, Tyrkiet
Fra : Preben

Dato : 19-05-05 09:25

Jeg skal på ferie i Alanya og har tænkt at leje bil hjemmefra, så er der
nogen der har prøvet at køre dernede. Køre de som sindsyge?, eller er det
bare det samme som herhjemme.

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-05 15:39

"Preben" <preben.nyboe@mail.dk> wrote in message
> Jeg skal på ferie i Alanya og har tænkt at leje bil hjemmefra, så er der
> nogen der har prøvet at køre dernede. Køre de som sindsyge?, eller er det
> bare det samme som herhjemme.

- Kan ikke betale sig at leje bil hjemme fra, du kan sagten finde mange
udlejningsbiler på stedet, og kan somregl spare lidt ved at vente, da dem
som rejseannoncørende bruger, ikke er de billigste.

- De kører som sindssyg. Sør for at få en bil, hvor hornet virker Da du
helt sikkert kommer til at bruge hornet mere end bremseren.. En tyrker bag
et rat, er intet uden hans horn.. Du finder ud af hvad jeg snakker om,
når du kommer der ned.

- Go rejse.

Fra : Trekroner

Dato : 19-05-05 21:31

"Kim Sørensen" <kim_s_dk (a) DEtteSkaLvÆk hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> helt sikkert kommer til at bruge hornet mere end bremseren.. En tyrker bag
> et rat, er intet uden hans horn.. Du finder ud af hvad jeg snakker

Minder mig om dengang vi var i Tunesien. Guiden sagde at hovedreglen var, at
den der dytter først kører først. Længere inde i landet ærdrede det sig til
den der er størst kører først.....

--
Michael
Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 11-06-05 17:00

Hej Preben.
Jeg har tidliger lejet bil i Tyrkiet, der fandt jeg en billig en på
hovdegaden, og som KimS skriver så skal hornet virke, for det får man brug
for. Husk at få forsikring med, da det ellers kan blive en dyr fornøjelse.
Hvis i skal rejse med Tyrkiet Eksperten, kan det godt betale sig, at leje
bil gennem dem. Husk at læs papirne godt igennem.
spørg bare hvis du har andre spørgsmål, ellers god ferie. Skal selv derned i
August for 7gang.
Thomas