Lukke huller i gul-sten?
Fra : Hans Paulin

Dato : 18-05-05 23:24

Vi har nogle huller i vores hus efter postkasse, lamper og hvad ved jeg -
murene er lavet af gul-sten.

Kan man - ligesom ved træ - købe noget spartelmasse i den rigtige farve?
Hans

Fra : Calle.

Dato : 20-05-05 09:16

Hans Paulin wrote:
> Vi har nogle huller i vores hus efter postkasse, lamper og hvad ved
> jeg - murene er lavet af gul-sten.
>
> Kan man - ligesom ved træ - købe noget spartelmasse i den rigtige
> farve?
man kunne vel bruge cempexo eller skalcem
--
Calle.

Fra : Hans Paulin

Dato : 21-05-05 20:09

Calle. skrev:

> man kunne vel bruge cempexo eller skalcem

Kender ingen af delene - kan prøve at undersøge det.

Tak.
Hans

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 21-05-05 22:04

"Hans Paulin" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Kender ingen af delene - kan prøve at undersøge det.

Du kan fylde mange ting i, og skjule det med lidt kunstnerisk tildeling af
rette farve plastmaling.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Hans Paulin

Dato : 22-05-05 00:18

Preben Riis Sørensen skrev:

> Du kan fylde mange ting i, og skjule det med lidt kunstnerisk
> tildeling af rette farve plastmaling.

Jeps - det var dét jeg ville undgå
Hans

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 22-05-05 01:46

> Jeps - det var dét jeg ville undgå

Fordi? Du regner vel ikke med at der findes specialspartel i de nødvendige
100 forskellige nuancer gul, eller hvor mange der nu skulle være brug for.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Hans Paulin

Dato : 22-05-05 19:09

Preben Riis Sørensen skrev:

> Fordi?

Fordi jeg ikke vil bruge alt for lang tid på det.

> Du regner vel ikke med at der findes specialspartel i de
> nødvendige 100 forskellige nuancer gul, eller hvor mange der nu
> skulle være brug for.

Hvis der bare havde været et sortiment som ved plastisk træ (fyr, maghoni
osv.) havde jeg været fuldt ud tilfreds.
Hans

Fra : Calle.

Dato : 22-05-05 20:15

Hans Paulin wrote:

> Fordi jeg ikke vil bruge alt for lang tid på det.

> Hvis der bare havde været et sortiment som ved plastisk træ (fyr,
> maghoni osv.) havde jeg været fuldt ud tilfreds.

Det er der jo med cempexo / skalcem, det kan købes i små prøveposer
--
Calle.

Fra : Hans Paulin

Dato : 23-05-05 08:39

Calle. skrev:

> Det er der jo med cempexo / skalcem, det kan købes i små prøveposer

Godtså!
Hans

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 22-05-05 22:06

"Hans Paulin" <me@privacy.net> skrev
> Hvis der bare havde været et sortiment som ved plastisk træ (fyr, maghoni
> osv.) havde jeg været fuldt ud tilfreds.

Det er der nok ikke fordi antallet af lukkehuligulemurstenskunder er for
lavt.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Hans Paulin

Dato : 23-05-05 08:39

Preben Riis Sørensen skrev:

> Det er der nok ikke fordi antallet af lukkehuligulemurstenskunder er
> for lavt.

Det var for at undersøge netop dette forhold at jeg oprindelig spurgte
Hans