Counter Strike Condition Zero via Steam
Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-05-05 15:07

Hej gruppe

Jeg har med mit grafikkort for længe siden fået en steam account med HL2,
Counter Strike etc. - men Condition Zero er der ikke - det vil min søn gerne
spille - i Steam klikker jeg på individual games og finder et tilbud med
Condition Zero, alm Counter strike (som vi har) og noget med deleted
scenes - pris 14,95$ - er det den billigste løsning for at få Condition
Zero? - han vil gerne singleplayer delen, men er osse glad for at spille
multiplayer og steam klarer alt automatisk, så umiddelbart er dennne måde at
få spillet på optimal - men er der billigere alternativer eller er det denne
version der er bedst?

på forhånd tak
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-05-05 18:24

"sniper_Nolight" wrote

> Jeg har med mit grafikkort for længe siden fået en steam account med HL2,
> Counter Strike etc. - men Condition Zero er der ikke - det vil min søn
> gerne spille

Spil CS:S med bots i stedet der er mindst ligeså godt (faktisk bedre)
Ellers tjek priserne hos amazon, cdwow, eller den lokale game pusher

Ret beset skal du bare registrere din nye CDkey via Steam (CD'en gemmes blot
et sikkert sted)

- Peter

Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-05-05 18:31

> Spil CS:S med bots i stedet der er mindst ligeså godt (faktisk bedre)
> Ellers tjek priserne hos amazon, cdwow, eller den lokale game pusher

tak

jeg vil forelægge ham forslaget og tage den derfra

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 17-05-05 19:41

Så vidt jeg husker er det sådan, at hvis du taster din CS serial key
ind, så giver den adgang til hele Valve's bagkatalog -altså CS, CS:CZ,
CS:CZ deleted scenes, og HL1.
Sådan MENER jeg at det var, tilbage i oktober/november, men jeg KAN
huske fejl, og de KAN have ændret tilbuddet...

/Jakob

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-05-05 19:56

"Uncle Evil@home" wrote

> [...]
> Sådan MENER jeg at det var, tilbage i oktober/november, men jeg KAN huske
> fejl, og de KAN have ændret tilbuddet...

Alderen må trykke ret så kraftigt
CS:CZ har aldrig været incl ved en HL, CS eller GC CDkey

- Peter

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 18-05-05 09:42

Peter Lykkegaard wrote:

> Alderen må trykke ret så kraftigt
> CS:CZ har aldrig været incl ved en HL, CS eller GC CDkey
>
> - Peter

Hrmf... -men du har sikkert ret ;)
Jeg har lige siddet og støvet rundt efter noget der kunne underbygge min
påstand, men når det tager mere end 10 minutter at finde, så er der nok
ikke noget...
Gammel og grå trækker jeg mig tilbage og pønser på et modtræk :)

/Jakob

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : BuFFerz

Dato : 18-05-05 12:26

Peter ... dit ur og dato ?

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-05-05 20:21

> [...]
> Sådan MENER jeg at det var, tilbage i oktober/november, men jeg KAN huske
> fejl, og de KAN have ændret tilbuddet...

jeg har tjekket op på det tilbud der var med mit kort - condition zero er
ikke en del af det og i steam kan jeg vælge purchase muligheder og ikke play
eller install - så umiddelbart skal jeg frem med læderet - 14,95$ er ikke
jo ikke vanvittigt dyrt, men det er rart nok at vide om det er pengene
værd...

Fra : BuFFerz

Dato : 18-05-05 10:30

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
>
> Jeg har med mit grafikkort for længe siden fået en steam account med HL2,
> Counter Strike etc. - men Condition Zero er der ikke

Nej men der er det endnu bedere spil med: CS:Source.

> han vil gerne singleplayer delen,

Der er mulighed for singleplayer i både cs:cz og i cs:cz(deleted scenes)

> men er der billigere alternativer eller er det denne version der er bedst?

Versionen vil altid være den samme da den opdateres via Steam

du kan da prøve at se på www.spilpriser.dk om der er en billigere.
Så får du spillet på cdrom+ en cd key og kan vælge at indtaste den modtagne
cd key under "Browse games..." i steam.
Så bliver cs:cz aktiv i steam listen.

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-05-05 17:23

> Nej men der er det endnu bedere spil med: CS:Source.

det har vi og det spilles flittigt - han husker CZ fra sin klub, hvor han
kan spille mod bots, men råd her i gruppen siges at CS:S er bedre så indtil
videre sparer jeg pengene til noget andet.. CZ har vel heller ikke fået
samme "overhaling" som Source spillene har?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-05-05 18:24

"sniper_Nolight" wrote

> [...]
> indtil videre sparer jeg pengene til noget andet.. CZ har vel heller ikke
> fået samme "overhaling" som Source spillene har?

CZ er pre-source og kører på den gamle engine, der er dog foretaget nogle
enkle (men meget spændende) opdateringer mht grafikken

- Peter

Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-05-05 18:49

> CZ er pre-source og kører på den gamle engine, der er dog foretaget nogle
> enkle (men meget spændende) opdateringer mht grafikken

hmmm til 14,95$ kunne det være jeg bare skulle give knægten en overraskelse
og downloade det....

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-05-05 21:27

"sniper_Nolight" wrote in message

> hmmm til 14,95$ kunne det være jeg bare skulle give knægten en
> overraskelse og downloade det....

Ja det skader da ikke :)
Mine to drenge har det også, men det er fra før HL2, såehh
De har da haft en del fornøjelse med det

Men nu! - "Det er såååe dååårligt"

Hehe, de bliver jo hurtigt forvænt

- Peter

Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-05-05 22:11

> Men nu! - "Det er såååe dååårligt"
>
> Hehe, de bliver jo hurtigt forvænt

haha - ja det går stærkt.

Fra : BuFFerz

Dato : 18-05-05 22:29

> det har vi og det spilles flittigt - han husker CZ fra sin klub, hvor han
> kan spille mod bots, men råd her i gruppen siges at CS:S er bedre

ja det er det også - og CS:S har _også_ bots...

Vælg "Create server" i hoved menuen og brug så fanebladene.

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : peter.aghl@gmail.com

Dato : 18-05-05 15:45

BuFFerz wrote:
> Peter ... dit ur og dato ?

Ved ikke - jeg fik vist lavet noget skrammel med uret da jeg var i
Finland
Det er vist ok nu :)