Stavekontrol i Mail
Fra : Kell Christensen

Dato : 16-05-05 18:54

Når vi nu er i gang med stavningen....

Findes der DK kontrol til Mail i 10.3.9 ?

mvh kell

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 16-05-05 18:56

Kell Christensen <4200slet@c.dk> wrote:

> Når vi nu er i gang med stavningen....
>
> Findes der DK kontrol til Mail i 10.3.9 ?

Samme svar som i Stavekontrol i Pages:

cocAspell
<http://cocoaspell.leuski.net/>

Mogens Thyregod
www.mothsoft.dk¨
moth@mothsoft.dk

Fra : Kell Christensen

Dato : 16-05-05 18:59

Mogens Thyregod <moth@gmothsoft.dk> wrote:

> Samme svar som i Stavekontrol i Pages:
>
> cocAspell
> <http://cocoaspell.leuski.net/>

Tak for rimeligt hurtigt svar -
nu må vi se om det virker.

Kell

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 16-05-05 20:31

Kell Christensen <4200slet@c.dk> wrote:

> Tak for rimeligt hurtigt svar -
> nu må vi se om det virker.
>
> Kell

Ja, jeg tænkte jo nok, at det var sådan.

Hvorfor kommer der slet ikke nogen menu frem i stavekontrollen i Pages?
Nogen sprog må jeg da kunne vælge imellem, selvom dansk ikke er med.
Sådan ser det ud i manualens tekst og billeder.

Venlig hilsen

Ove Steen