Itunes vs. Bilka
Fra : Anders Mørk

Dato : 16-05-05 16:41

Nu er det selvfølgelig lidt kættersk at spørge i en dedikeret mac-gruppe,
men alligevel... Jeg vil gerne bruge Itunes til at købe min musik, men hvad
gør man nu når den musik man gerne vil spille kun sælges af eksempelvis
Bilka i .wma format? Kan man i Itunes konvertere .wma musik med indbyggede
rettigheder, således at man kan afspille den på sin mac?

../Anders

Fra : Tes

Dato : 16-05-05 17:19

iTunes kunne ikke konvertere sidst jeg forsøgte - men måske muligt med
nyeste version??? Jeg løste dengang problemet med programmet EasyWMA,
hvormed wma filer let kan konverteres til .mp3. Det findes på
http://www.carrafix.com/EasyWMA/ og er donate-ware.

vh T

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 16-05-05 17:47

In article <4288beec$0$79457$14726298@news.sunsite.dk>, Anders Mørk wrote:
> [...]
> Bilka i .wma format? Kan man i Itunes konvertere .wma musik med indbyggede
> rettigheder, således at man kan afspille den på sin mac?

Du brænder til CD i CDDA format, og ripper den. Eller køber pladen.
Eller ser om du kan finde den hos allofmp3.com

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 17-05-05 08:52

Povl H. Pedersen wrote:

> Du brænder til CD i CDDA format, og ripper den. Eller køber pladen.
> Eller ser om du kan finde den hos allofmp3.com

Eller finder dem på anden vis. Så kan de lære at
tilbyde data på en måde som kunderne vil have.

JonB