Brænde Mac filer på en PC
Fra : Poul

Dato : 16-05-05 11:11

Hej alle

Der er nok nogen som ved hvordan man brænder Mac filer på en PC, således at
man kan bruge skiven i en Mac.
Har Nero, Clone CD og Alkohol 120% som brænderprogrammer.
Jeg har ikke fundet ud af det endnu, men forbrugt mange skiver.
Hjælp

Mvh
poul

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 16-05-05 11:43

In article <428871eb$0$750$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Poul wrote:
> [...]
> Har Nero, Clone CD og Alkohol 120% som brænderprogrammer.
> Jeg har ikke fundet ud af det endnu, men forbrugt mange skiver.

Hvad er det du skal have brændt ?
Hvis det er noget du vil have i HFS, så er mkisofs med cdrecord en
fremragende kombination. Og så kører de under et gratis OS på din PC.

En Mac læser standard ISO images uden problemer.

Fra : Alex Henriksen

Dato : 16-05-05 16:49

Poul wrote:

> [...]
> Har Nero, Clone CD og Alkohol 120% som brænderprogrammer.
> Jeg har ikke fundet ud af det endnu, men forbrugt mange skiver.

Du kan bruge DMG2ISOS, det har jeg brugt på WinXP, virker fint.!

* dmg2iso Shell, by PPC_Digger *

dmg2iso Shell is a graphical shell for vu1tur's dmg2iso tool.

To run, simply double-click the DMG2ISOS file.

Note that dmg2iso MUST be in the same folder as DMG2ISOS.

--
Regard Alex Henriksen / OZ2AFY

--- I use Mac OS X because I love Mac, not because I hate Microsoft