Problemer med iTunes 4.8 installation
Fra : Carsten & Uni Vous O~

Dato : 15-05-05 23:31

Jeg har downloadet 4.8 og vil installere den på en Tiger-maskine (imac g4),
men når jeg kommer til punktet installeringstype kan jeg ikke vælge hverken
iTunes eller iPod Driveren - de er gråtonede og lader sig ikke afkrydse.

Er der nogen der ved hvad det kan skyldes?

Vh
Carsten

Fra : Karl Antz

Dato : 16-05-05 07:43

Carsten & Uni Vous Ortmann <vousortmann@mail.dk> wrote:

> [...]
> iTunes eller iPod Driveren - de er gråtonede og lader sig ikke afkrydse.
>
> Er der nogen der ved hvad det kan skyldes?

har du tilsluttet i*pod'en mens du installerer? - dat sakl du nemlig,
eelers ved installationsprogrammet ikke at der er en iPod

hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Carsten & Uni Vous O~

Dato : 16-05-05 08:46

On 16/05/05 8:43, in article 1gwnc56.zgiaz45zrqskN%karl@antz.dk, "Karl Antz"
<karl@antz.dk> wrote:

> har du tilsluttet i*pod'en mens du installerer? - dat sakl du nemlig,
> eelers ved installationsprogrammet ikke at der er en iPod
>
> hilsen ka'l

Skal den også være tilsluttet for at installere selve iTunes?

Vh
Carsten

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-05-05 10:37

In article <BEAE1C49.433A%vousortmann@mail.dk>,
Carsten & Uni Vous Ortmann <vousortmann@mail.dk> wrote:

> Skal den også være tilsluttet for at installere selve iTunes?

iTunes 4.8 kan sagtens installeres uden en iPod. Det har jeg gjort på
flere maskiner.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 16-05-05 10:31

> [...]

> iTunes eller iPod Driveren - de er gråtonede og lader sig ikke afkrydse.
>
> Er der nogen der ved hvad det kan skyldes?

Du er sikker på, at det ikke er fordi den allerede er installeret? Den
kom på softwareopdatering for et par dage siden.

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog