Tigere + dashboard
Fra : Steen Wrem

Dato : 15-05-05 18:29

Installerede tigeren på min G4 uden problemer!

Men kunne godt tænke mig at instille styrestymet til IKKE automatisk at
loade dashboard ved opstart, så jeg kunne spare lidt på mine for få ram.

Findes der een her I gruppen som ved hvordan????

Vh SteenW

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 15-05-05 18:38

Steen Wrem <steen@wrem.net> wrote:

> [...]
> loade dashboard ved opstart, så jeg kunne spare lidt på mine for få ram.
>
> Findes der een her I gruppen som ved hvordan????

Indtil videre kender jeg kun til Widget Manager

<http://www.downtownsoftwarehouse.com/WidgetManager/>

til at begrænse de ram-forslugne Widgets (20-25 Mb pr. stk)

Mogens Thyregod
www.mothsoft.dk¨
moth@mothsoft.dk

Fra : Steen Wrem

Dato : 15-05-05 19:07

Det var nået der virkede. Jeg fjernede hele skidtet, med det lille program,
direkte ned I papirkurven.

Tak for hjælpen

Vh SteenW

Fra : JHP

Dato : 15-05-05 19:53

Steen Wrem wrote:
> Installerede tigeren på min G4 uden problemer!
>
> Men kunne godt tænke mig at instille styrestymet til IKKE automatisk at
> loade dashboard ved opstart, så jeg kunne spare lidt på mine for få ram.

Dine widgets bliver først loaded når du trykker F12 (og bliver derefter
loaded indtil man logger ud igen).
Se evt. via aktivitetsovervågningen

mvh Jhp