pil
Fra : Jorgen

Dato : 15-05-05 17:19

Jeg så i Lørdags at Netto havde pil i bunder (afskåret grene)
det er vel ikke til flette arbejde,
kan det havde været til stiklinger ?
eller bliver de for tørre til det ?.

Jørgen
http://www.sitecenter.dk/bodholdt/
http://home20.inet.tele.dk/bodholdt/

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 15-05-05 22:03

On Sun, 15 May 2005 18:19:14 +0200, "Jorgen" <oz3jbp@privat.dkx> wrote:

>Jeg så i Lørdags at Netto havde pil i bunder (afskåret grene)
>det er vel ikke til flette arbejde,
>kan det havde været til stiklinger ?
>eller bliver de for tørre til det ?.

Det har sandsynligvis været til noget dekorationsbrug. Stiklinger tror
jeg i hvert fald ikke på at det kan have været .....

Fra : Armand

Dato : 17-05-05 00:56

Mads Lie Jensen wrote:

> Det har sandsynligvis været til noget dekorationsbrug. Stiklinger tror
> jeg i hvert fald ikke på at det kan have været .....

Øhh?
Pil er så frodigt at man formedels skal skolde snittene for at de ikke
vil spire i fald at man bruger dem til flet!
Men derved at pilekviste kan bruges til begge formål bør der være nævnt
til hvilket de annoncerede er beregnet -Kig nøjere efter i annoncen
eller spørg løs i forretningen!

--
Armand.
(der kender til en pilekrone der knækkede af stammen under

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 17-05-05 08:18

On Tue, 17 May 2005 01:56:04 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

> [...]
>Men derved at pilekviste kan bruges til begge formål bør der være nævnt
>til hvilket de annoncerede er beregnet -Kig nøjere efter i annoncen

Hvis Nettos pil er magen til dem som vores A-Z har i deres reklame denne
uge, så er det ikke til stiklinger.

Og jeg ved godt hvor livskraftige pil er, men når først de er tørret ud,
så gror de altså ikke .....