KM stålskorsten - hvilket firma ?
Fra : TDJ

Dato : 14-05-05 20:11

Jeg har netop nedtaget en brændeovn, hvortil der var ca 5-7 m
stålskorsten.

Jeg kan se af en regning fra 1994 at det er en
"KM-stålskorsten"

Men jeg kan ikke finde hvilket firma der laver dem -
og dermed hvad en sektion derfra ca skal koste brugt.

Nogen som kan hjælpe ?

--
---
fjern alle madvarer ved svar

my icq pizza [at} gm x oste mad {dot]] net

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 14-05-05 21:24

On 14 May 2005 19:10:42 GMT, TDJ <myicqpizza@gmx.netostemad> wrote:

> [...]
>"KM-stålskorsten"
>
>Men jeg kan ikke finde hvilket firma der laver dem -
>og dermed hvad en sektion derfra ca skal koste brugt.

Et vildt gæt: Mon ikke det er KM-Skorstene, der har lavet den.....
(findes på nettet)

Fra : TDJ

Dato : 21-05-05 21:40

jubija@yahoo.dk wrote in news:mgnc8152v1tae7lhharig26cf7c1q8a64k@4ax.com:

> Et vildt gæt: Mon ikke det er KM-Skorstene, der har lavet den.....
> (findes på nettet)

Tak for det venlige og meget præcise svar... Jeg havde nok selv gættet på
noget i den stil, men havde ik fundet linket til fabrikken eller priser.

Men har info nu..

--
---

Fra : Torben Bach

Dato : 14-05-05 22:10

TDJ wrote:
> [...]
> "KM-stålskorsten"
>
> Men jeg kan ikke finde hvilket firma der laver dem -
> og dermed hvad en sektion derfra ca skal koste brugt.

http://www.km-skorstene.dk/

Du kan evt. sammenligne priser på skorstenselementer her:

http://www.jimex.dk/

Mvh
Torben

--