Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pinsekarnevallet
Fra : Michael Bothager

Dato : 14-05-05 08:25

Hejsa

Et par lidt billeder fra karnevallets første dag:
http://www.michaelbothager.dk/en/latestThumbs.html
--
Med venlig hilsen / Kindest regards
Michael Bothager

Fra : ;o\)-max-

Dato : 15-05-05 06:36

"Michael Bothager"
> Hejsa
>
> Et par lidt billeder fra karnevallets første dag:
> [...]

Jeg er desværre på ultra slow landsby internet forbindelse,
så jeg kan kun se thumberne, men waaauuuiii der ser ud til
at være stemning, lækkert lys og teknik, spændende dynamiske
kompositioner, osv osv.. Flot.!! -max-

Fra : Michael Bothager

Dato : 16-05-05 17:25

-max- wrote:
> [...]
> så jeg kan kun se thumberne, men waaauuuiii der ser ud til
> at være stemning, lækkert lys og teknik, spændende dynamiske

Hej MAx,

tak for kritik af thumbnails...

Er du nu i nord-indien igen? Hvis ja, så må du vel være halvt Sikh eller
Punjabi ;)

Fra : ;o\)-max-

Dato : 18-05-05 16:44

"Michael Bothager"
> [...]
> >

> Hej MAx,
>
> tak for kritik af thumbnails...
>
> Er du nu i nord-indien igen? Hvis ja, så må du vel være halvt Sikh eller

Ja man skal være lidt Sikh for at tage hertil på denne årstid De siger vi
har været oppe på 45 hmm.. Men tør varme så det er ok, faktisk dejligt.. )-max-

Fra : Ole Larsen

Dato : 15-05-05 07:20

Michael Bothager wrote:
> Hejsa
>
> Et par lidt billeder fra karnevallets første dag:
> http://www.michaelbothager.dk/en/latestThumbs.html

Ja, man kender snart din stil: sikker/velkomp/action/farver.
Fint, fint
Kan godt lide at du for at opnå det du gør, blæser lidt på konventionerne

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (11.maj.2005) design og nye billeder på:

Fra : Michael Bothager

Dato : 16-05-05 17:27

Ole Larsen wrote:

> Ja, man kender snart din stil: sikker/velkomp/action/farver.
> Fint, fint
> Kan godt lide at du for at opnå det du gør, blæser lidt på konventionerne

Hej Ole, og tak.

Jeg får da også en kritik herinde (bl.a. i sidste uge med
enredo-billederne), som gør at jeg må arbejde hårdere på at gøre det bedre.

Fra : Ole Larsen

Dato : 16-05-05 19:24

Michael Bothager wrote:

> Hej Ole, og tak.
>
> Jeg får da også en kritik herinde (bl.a. i sidste uge med
> enredo-billederne), som gør at jeg må arbejde hårdere på at gøre det bedre.

Tja, måske. Det kunne også betyde, at du er på rette spor