Madplaner med indkøbslister, hvor?
Fra : Jeannie Kristensen [~

Dato : 13-05-05 18:31

Hej!
Der var et indslag i Rabatten den 11/5, hvor en kvinde stod med en
indkøbsliste, som hun havde printet ud. Det var indgredienserne til én
uges (varm?) mad.
Hun sagde, at hun havde fundet den på nettet. Madplanen var
"kost-rigitg" og indeholdt mange grønsager.

Er der nogen her, som kan henvise til relevante steder?

--
Hilsen Jeannie Kristensen

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 13-05-05 19:51

On Fri, 13 May 2005 19:31:27 +0200, "Jeannie Kristensen [4700]"
<ikke-muligt@intet.intet> wrote:

> [...]
>"kost-rigitg" og indeholdt mange grønsager.
>
>Er der nogen her, som kan henvise til relevante steder?

www.arla.dk

- klik på Opskrifter i den øverste bjælke og vælg Madplaner. Når du
har valgt en Madplan (fra en af ugenumrene) kan du printe både
opskrifter og indkøbsliste ud ved at trykke på feltet PRINT.

Du kan også nøjes med at printe indkøbslisten (lige nedneunder)
er det smarteste får du en indkøbsliste frem ved at klikke på feltet
Indkøbsliste øverst til højre.

Man kan også oprette en "Min Kogebog", hvor man kan samle de
opskrifter, man synes bedst om, og så lave sin egen madplan ud fra
den. Man kan også tilføje egne opskrifter, hvis man vil kombinere det.

Lars

Fra : Jeannie Kristensen [~

Dato : 15-05-05 15:09

jubija@yahoo.dk wrote:

> www.arla.dk

Hej!
Tak for hjælpen. Jeg prøver arla, men findes der andre steder?

--
Hilsen Jeannie Kristensen

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 15-05-05 17:07

Jeannie Kristensen [4700] wrote:

> Hej!
> Tak for hjælpen. Jeg prøver arla, men findes der andre steder?

Ja Søndags avisen har hver uge en side med en uges mad og indkøbsliste,
lavet af Anne Larsen, den er også online lige her

http://www.sondagsavisen.dk/Site/Laser/Artikler/Spise/9622243.htm

MVH
Kasper

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 13-05-05 19:50

Jeannie Kristensen [4700] (ikke-muligt@intet.intet) skrev :

> [...]
> "kost-rigitg" og indeholdt mange grønsager.
>
> Er der nogen her, som kan henvise til relevante steder?

http://www.arla.dk/karoline på forsiden er en henvisning til
"madplaner", hvor man også kan tilmelde sig en mail-service.

Henriette Døssing