Gode ideer til smooties
Fra : Janner

Dato : 13-05-05 08:31

Vi er blevet helt pjattet med lave dem af frosne bær og juice men mangler
inspiration til nye variationer ...

Nogen goe ?

/Jan

Fra : Max

Dato : 13-05-05 08:39

Hej

> Nogen goe ?

http://allrecipes.com/directory/3036.asp

Mvh Max

Fra : Karina Lund Andersen

Dato : 13-05-05 20:14

"Janner" <nowayjose@noapamthanks.nemlija> skrev i en meddelelse
> Vi er blevet helt pjattet med lave dem af frosne bær og juice men mangler
> inspiration til nye variationer ...
>
> Nogen goe ?

Hej

Her er min favorit:

Jordbær, banan, frisk vanilie, minimælk, sød

M.v.h. Karina Lund Andersen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 13-05-05 22:42

"Karina Lund Andersen" <xxx@xxx.dk> wrote in message

> "Janner" <nowayjose@noapamthanks.nemlija> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Her er min favorit:
>
> Jordbær, banan, frisk vanilie, minimælk, sød
>

> M.v.h. Karina Lund Andersen

Hej Karina.

Nu er jeg noget af en klovn i et køkken, såeh...hvor meget af hver ting skal
der i?
Og hvad katten er minimælk?
Jeg går ud fra at når du skriver 'sød', så skal der osse sødmælk i, eller er
det sødemiddel?
Jeg er med så langt at en smoothie er sår'n en drink man bikser sammen i sin
blender, men så heller ikke ret meget mere.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Karina Lund Andersen

Dato : 16-05-05 21:25

> [...]
> sin
> blender, men så heller ikke ret meget mere.

Hej.

Jeg plejer at komme 250g frosne jordbær i en kande, og hælder mælk over til
det næsten dækker bærene(mini, skummet, let, eller sødmælk - du bestemmer
selv) og blender dem med en stavblender, til de er fintdelte.(Du kan
selvfølgelig også bruge en almindelig blender)
Der efter tilsætter jeg 2-3 bananer og blender igen. Tilsidst smager jeg til
med friske vaniliekorn eller vanilie essens og Sød(sødemiddel) Du kan også
bruge almindelig sukker.
Du kan tilsætte mere mælk, hvis du synes. Drikkes med det samme.
Prøv dig frem og find ud af hvilke mængder, du synes smager bedst.

M.v.h. Karina Andersen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 16-05-05 22:08

> [...]
> Du kan tilsætte mere mælk, hvis du synes. Drikkes med det samme.
> Prøv dig frem og find ud af hvilke mængder, du synes smager bedst.

Hej Karina.

Tak for input, der printes flittigt ideer og opskrifter ud, for det dkal da
prøves.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--