Silent Hunter III - no cd?
Fra : Jeppe

Dato : 02-05-05 12:17

Kan det lade sig gøre at finde en fil, der gør at man kører uden cd indsat -
det er et reg prg., men jeg kan godt blive lidt nervøs for hvor lang tid
DVDen vil holde til den behandling

--
Venlig hilsen

Jeppe

Fra : Mikael Schøler

Dato : 02-05-05 12:39

www.gamecopyworld.com

Fra : Jeppe

Dato : 02-05-05 14:53

Desværre - jeg aner ikke hvad jeg skal på siden.!
Hilsen Jeppe

Fra : Mikael Schøler

Dato : 02-05-05 15:10

Jeppe wrote:
> Desværre - jeg aner ikke hvad jeg skal på siden.!
> Hilsen Jeppe

Ja du klikker dig jo ind på siden.. mirrorsites europe.. så kommer du
ind hvor du kan finde no-cds til alle mulige spil.. Så er det jo bare at
søge/klikke sig frem til Silent Hunter..

Fra : Jeppe

Dato : 02-05-05 16:10

Tak for hjælpen - det virker

"Hilsen Jeppe

Fra : Eg Egemarke

Dato : 03-05-05 10:48

Er der så nogen der ved om, der er kommet crack/nocd til opdateringerne osse
?!?

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk