Counter strike source
Fra : Klaus Petersen

Dato : 10-04-05 11:22

Hej ng.

Er der nogen der kan hjælpe her?

Når jeg går ind på visse servere, begynder den at downloade en masse lyde.

Kan man ikke forhindre den i at gøre det?

I øjeblikket kan jeg slet ikke komme ind på nogen servere. Jeg bliver
disconnected inden den kommer ind eller lige efter den kommer ind med
fejlen:

Disconnect: Error verifying STEAM UserID Ticket(server was
unable to contact the authentication server, 35)..

Hjælp.

Klaus.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 10-04-05 12:04

Klaus Petersen wrote:

> Er der nogen der kan hjælpe her?

Måske :)

> Når jeg går ind på visse servere, begynder den at downloade en masse
> lyde.
>
> Kan man ikke forhindre den i at gøre det?

Gå ind i din config fil eller i konsollen og skriv
cl_allowdownload 0

Så undgår du alle de (irriterende) lyde, men et fåtal af servere kræver man
downloader en fil fra dem (dog ikke lyde), men mdl filer, og du får ikke lov
at spille uden dem, men det er som sagt et fåtal -1 ud 200..

> [...]
> fejlen:
>
> Disconnect: Error verifying STEAM UserID Ticket(server was
> unable to contact the authentication server, 35)..

Log ud af steam og luk den helt! Så gå ind i steam mappen og slet eller
omdøb filen
ClientRegistry.blob

Det virkede for mig.

Fra : Klaus Petersen

Dato : 10-04-05 17:01

> Gå ind i din config fil eller i konsollen og skriv
> cl_allowdownload 0

Det hjalp desværre ikke noget.

> Log ud af steam og luk den helt! Så gå ind i steam mappen og slet eller
> omdøb filen
> ClientRegistry.blob
>
> Det virkede for mig.

Også for mig. Tak for det.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 10-04-05 20:39

Klaus Petersen wrote:

> Det hjalp desværre ikke noget.

Hm underligt. var sikker på det ville hjælpe, men var ikke skråsikker på
nedenstående ville. det blev lige omvendt..

Jeg vil ikke beskylde dig for at være ordblind eller dum, men er du sikker
på du fik det skrevet rigtigt det rigtige sted ? Brug tabulator inde i
konsollen for at se muligheder, skriv f.eks. cl_all<tab> så viser den de
kommandoer som passer. Prøv også at åben din config.cfg fil, og se hvad der
står der i nu.

Hvis du bare skriver cl_allowdownload i konsollen, så vil den skrive
værdien af den som gerne skulle være 0, men noget tyder på den stadigvæk er
1..

> Også for mig. Tak for det.

Herligt.

Fra : Klaus Petersen

Dato : 10-04-05 23:45

> [...]
> konsollen for at se muligheder, skriv f.eks. cl_all<tab> så viser den de
> kommandoer som passer. Prøv også at åben din config.cfg fil, og se hvad

Min config fil siger cl_allowdownload "0".

Jeg har også prøvet den kommando i det gamle counterstrike, men dengang
hjalp det heller ikke noget.

Nu har jeg prøvet at ændre permissions på mappen. Nu gemmer den ingen filer,
men downloader stadig ihvert fald 1.