Forslag til spil
Fra : Henrik Madsen

Dato : 03-04-05 15:49

Hej

Nogen der har et forslag til et spilkøb.

jeg har spillet følgende spil indenfor de sidste år og det må gerne
være i samme genre..

Call of duty + united Offensive
Medal of honour + Spearhead + Breakthrough
Medal of honour Pacific assault.
Farcry
Mafia

Hvilke spil er der som jeg ikke har spillet som er i samme genre ?

Henrik

Fra : Mads

Dato : 03-04-05 16:01

On Sun, 03 Apr 2005 16:49:15 +0200, Henrik Madsen
<hmadsen@fjernfoerst.vip.cybercity.dk> wrote:

>Hvilke spil er der som jeg ikke har spillet som er i samme genre ?

Det helt nye "Brothers in arms - The road to Hill 30"
( Fra Ubisoft ligesom Farcry )

mvh Mads

Fra : Henrik Madsen

Dato : 03-04-05 23:11

On Sun, 03 Apr 2005 17:00:30 +0200, Mads <DeathTo@llSpammers.com>
wrote:

>Det helt nye "Brothers in arms - The road to Hill 30"
>( Fra Ubisoft ligesom Farcry )

WAUW

Ja tak, det må jeg hellere skaffe mig, det ser ud til at være liiiige
det jeg manglede

henrik

Fra : Mads

Dato : 03-04-05 23:50

On Mon, 04 Apr 2005 00:11:01 +0200, Henrik Madsen
<hmadsen@fjernfoerst.vip.cybercity.dk> wrote:

>WAUW
>
>Ja tak, det må jeg hellere skaffe mig, det ser ud til at være liiiige
>det jeg manglede

Og så er det ovenikøbet billigt.
Lige et hak over 200 kr hvis du køber det hos
www.sendit.com ligesom jeg selv gjorde det.
http://www.sendit.com/game/item/6000000000969
Det tog 5 dage før det dumpede ned i postkassen.

mvh Mads

Fra : Henrik Madsen

Dato : 04-04-05 20:10

On Mon, 04 Apr 2005 00:49:52 +0200, Mads <DeathTo@llSpammers.com>
wrote:

> [...]
>www.sendit.com ligesom jeg selv gjorde det.
>http://www.sendit.com/game/item/6000000000969
>Det tog 5 dage før det dumpede ned i postkassen.

Lyder sgu godt..

Og det er lidt som Mohaa, Mohpa og AA + AA-UO og lignende i den genre
?

Henrik

Fra : Mads

Dato : 04-04-05 20:28

On Mon, 04 Apr 2005 21:10:04 +0200, Henrik Madsen
<hmadsen@fjernfoerst.vip.cybercity.dk> wrote:

>Lyder sgu godt..

J, ikk?

>Og det er lidt som Mohaa, Mohpa og AA + AA-UO og lignende i den genre?

Ja, meget. Der er dog også noget nyt, nemlig at man når som
helst kan fryse spillet for at lægge en strategi.
Man får så et specielt 3rd person view så man kan se både
sig selv, venner, fjernder og hvordan man eventuelt kan
flankere fjenden.
Strategi delen er dog valgfri. Gider man ikke den slags, så
lader man bare være med at trykke på den knap.

mvh Mads

Fra : TommyF

Dato : 03-04-05 17:11

On Sun, 03 Apr 2005 16:49:15 +0200, Henrik Madsen
<hmadsen@fjernfoerst.vip.cybercity.dk> wrote:

>Hej
Selv hej......

>Nogen der har et forslag til et spilkøb.
>Medal of honour + Spearhead + Breakthrough

Har du været online med dette???
Det er jo som et nyt igen, hvis du ikke har prøvet det.

Fra : Henrik Madsen

Dato : 03-04-05 23:12

On Sun, 03 Apr 2005 18:11:14 +0200, TommyF
<tommy_friisFJERNDETTE@broendbybredbaand.dk> wrote:

>Selv hej......

>Har du været online med dette???
>Det er jo som et nyt igen, hvis du ikke har prøvet det.

Om jeg har..

Jeg har spillet SÅ mange Omaha Beach og alle de andre maps runder så
du tror det er løgn og så konen er ved at blive tosset over jeg bruger
så mange timer på det

Henrik

Fra : TommyF

Dato : 04-04-05 14:28

>Jeg har spillet SÅ mange Omaha Beach og alle de andre maps runder så
>du tror det er løgn og så konen er ved at blive tosset over jeg bruger
>så mange timer på det
>
>Henrik
lol, velkommen i klubben, hvad er dit gamer navn?

Fra : Henrik Madsen

Dato : 04-04-05 20:11

On Mon, 04 Apr 2005 15:27:59 +0200, TommyF

>lol, velkommen i klubben, hvad er dit gamer navn?

Jeg hedder MightyMe, men jeg har dog ikke spillet det de sidste par
måneder, det blev FOR meget for fruen

Henrik

Fra : TommyF

Dato : 05-04-05 14:34

On Mon, 04 Apr 2005 21:11:25 +0200, Henrik Madsen
<hmadsen@fjernfoerst.vip.cybercity.dk> wrote:

Ok, mine favs er klart Remagen og Destroyed Village med fiffel.

Fra : Diablo

Dato : 03-04-05 16:49

Doom 3

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 03-04-05 19:19

> [...]

>Farcry
>Mafia
>
>Hvilke spil er der som jeg ikke har spillet som er i samme genre ?

DOOM3 skal du da spille , det er det fedeste syntes jeg, og så er der
også The suffering, endnu mere blodigt med en masse dejlige chok især
når man er ved at gå i maniacmode hvor man bliver til et megamonster
når man er hidsig nok over de andre monstre der har lange sværd som
arme og ben

Fra : Henrik Madsen

Dato : 03-04-05 23:13

On Sun, 03 Apr 2005 20:18:46 +0200, Ninja Ninjasen
<skriv@ikke_til_denne_mail.com> wrote:

> [...]
>når man er ved at gå i maniacmode hvor man bliver til et megamonster
>når man er hidsig nok over de andre monstre der har lange sværd som

Helst ikke sådan noget overnaturligt noget hvor man bliver et monster
og sådan noget..

Det tætteste jeg er kommet på den slags er vist FarCry hvor jeg da
slød en del mutanter.. (De usynlige var svære )

Henrik

Fra : Nicolai

Dato : 04-04-05 13:30

"Ninja Ninjasen" <skriv@ikke_til_denne_mail.com> wrote in message
> [...]

> når man er ved at gå i maniacmode hvor man bliver til et megamonster
> når man er hidsig nok over de andre monstre der har lange sværd som

Nu ved jeg ikke hvad du startede med, men jeg er/var stor tilhænger af Doom.
Vel at mærke 1 og 2 osv. Det var den gang genren var ny og i udvikling.
Doom3 har jo ikke udviklet sig siden, hvis man ser bort fra det grafiske.
Jeg spillede Doom3 i en times tid og derefter røg det af computeren igen. Så
jeg er bestemt ikke enig i, at det er det fedeste spil.

Nic

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 04-04-05 16:26

On Mon, 4 Apr 2005 14:30:25 +0200, "Nicolai" <news2004@mailme.dk>
wrote:

> [...]
>Jeg spillede Doom3 i en times tid og derefter røg det af computeren igen. Så
>jeg er bestemt ikke enig i, at det er det fedeste spil.

tjae vi er jo alle forskellige, jeg har da også spillet farcry men der
må jeg da sige at der overhovedet ingen fornyelse er på nogen måde,
der er flot natur og grafik helt sikkert men ellers er det da et
standard skydespil, hvorimod doom3 var spændende og man skulle vist
være mongol hvis man ikke fik et par chok i det spil efter min mening
men alle har deres favoritter sådan er det jo bare

Fra : Nicolai

Dato : 05-04-05 17:33

> [...]

> være mongol hvis man ikke fik et par chok i det spil efter min mening
> men alle har deres favoritter sådan er det jo bare

Hvad angår chokeffekten, er jeg da ikke i tvivl om at de er der. Jeg søger
bare mere i et spil, end at vente på det næste chok, det var jo det som
Doom1, Doom2, Quake, Heretic og alle de andre gik ud på. Nu er jeg "vokset"
og jeg vil gerne have et spil, hvor man bliver udfordret lidt på opgaverne
og variation, og det byder Doom3 ikke på. Efter min overbevisning, er det
spildt at spilproducenterne går så meget op i at forbedre grafikken og ind
imellem helt glemmer gameplay, som er det vigtigste i et spil.

Men vi er jo heldigvis alle sammen forskellige og mht Farcry, så har jeg
faktisk slet ikke spillet det.

Nic

Fra : JH

Dato : 05-04-05 17:52

"Nicolai" <news2004@mailme.dk> wrote in

> Men vi er jo heldigvis alle sammen forskellige og mht Farcry, så har
> jeg faktisk slet ikke spillet det.

Skam dig!!!

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 05-04-05 18:11

On Tue, 5 Apr 2005 18:33:26 +0200, "Nicolai" <news2004@mailme.dk>
wrote:

> [...]
>og jeg vil gerne have et spil, hvor man bliver udfordret lidt på opgaverne
>og variation, og det byder Doom3 ikke på.

hmm hvilken sværhedsgrad har du spillet det på ?

nå men jeg ser det sådan at hvis man vil have udfordringer så skal man
da spille strategispil, jeg spiller netop skydespil for at koble
hvernen lidt fra

> [...]
>imellem helt glemmer gameplay, som er det vigtigste i et spil.
>
>Men vi er jo heldigvis alle sammen forskellige og mht Farcry, så har jeg

ok der er rigtig flot grafik nok noget af det flotteste jeg har set
men selve spillet er bare standard efter min mening

Fra : Henrik Madsen

Dato : 05-04-05 19:36

wrote:

>Men vi er jo heldigvis alle sammen forskellige og mht Farcry, så har jeg
>faktisk slet ikke spillet det.

Stor fejl..

Der er sgu nogle gys i det spil, jeg sad godtnok nogle gange med
koldsveden ned af ryggen fordi man pludseligt blev angrebet af en
usynlig mutering ..

Ja og så er grafikken sindssyg flot i forhold til det meste jeg har
spillet før..

Henrik

Fra : BuFFerz

Dato : 03-04-05 23:56

Half-Life 2

....sq da

www.Half-Life2.com

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Nicolai

Dato : 04-04-05 13:26

"BuFFerz" <fiktiv@email.fiktiv> wrote in message
> Half-Life 2
>
> ...sq da
>
> www.Half-Life2.com

JA.

> --
> Bufferz
> www.Yoo.dk

Nic

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-05 00:28

> [...]
> Farcry
> Mafia
>
> Hvilke spil er der som jeg ikke har spillet som er i samme genre ?

Soldier of fortune 1 + 2.
Max Payne 1 + 2.
The Thing.
Nightfire : 007.
I.G.I 1 + 2.
Freedom Fighters.
Red Faction 1 + 2.
Sin (ældre spil, men godt).
Alien vs. Predator 2.
No One Lives Forever 1 + 2.

Det var et par stykker, der kan da godt nævnes flere.

Selv er jeg også til:

Resident evil 1 + 2 +3.
The Suffering.
Obscure.

Det var det.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Sp@cey

Dato : 04-04-05 07:22

> No One Lives Forever 1 + 2.

Ah ja et par spil, som jeg synes er meget oversete og undervurderede. Fed
humor.
Kommer der ikke snart en treer?

Kenneth

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 04-04-05 16:31

>Soldier of fortune 1 + 2.

er klart fede spil

>Max Payne 1 + 2.

endnu federe

>The Thing.
>Nightfire : 007.
>I.G.I 1 + 2.

hmmm

>Freedom Fighters.

vildt fedt spil

>Red Faction 1 + 2.

ok men standard og ingen fornyelse

>Sin (ældre spil, men godt).

ja det var ret fedt

>Alien vs. Predator 2.

overdrevet uhyggeligt hvis man har ordentlig lyd og slukker alt lys
imens man spiller men jeg kunne nu bedst lide 1eren

>No One Lives Forever 1 + 2.

standardspil

>Det var et par stykker, der kan da godt nævnes flere.
>
>Selv er jeg også til:
>
>Resident evil 1 + 2 +3.
>The Suffering.

hvor langt er du nået i suffering ?

>Obscure.

kender jeg ikke hvad er det for noget er det nyt ?

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-05 22:05

> hvor langt er du nået i suffering ?

Er gennemført.

> kender jeg ikke hvad er det for noget er det nyt ?

Kik her.
http://www.obscure-game.com/fr/index.htm

Ret uhyggeligt spil med masser af overraskelser, hen af Resident Evil.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 05-04-05 18:12

On Mon, 4 Apr 2005 23:04:35 +0200, "Kim Michael Larsen" <kimila snabel
a mail dot dk> wrote:

>Er gennemført.

kan du så ikke lige hjælpe mig med dette ? bane :

oblivion regained

jeg står ved en fjernbetjeningskran og kan løfte lidt rundt på en
megastor sten men der sker intet ved at jeg kører den frem og tilbage,
lige over mig er en generator hvor jeg har været oppe og tænde for
strømmen men hvad sker der mon ved det ? ellers et kanonfedt spil
syntes jeg

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-05 23:30

> [...]
> lige over mig er en generator hvor jeg har været oppe og tænde for
> strømmen men hvad sker der mon ved det ? ellers et kanonfedt spil

Så vidt jeg husker skal du hoppe ud på stenen, så den skal være et bestemt
sted så du kan komme over til et andet sted du ikke normalt kan komme til.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 06-04-05 16:35

ok det må jeg prøve tak

Fra : Nicolai

Dato : 04-04-05 13:25

"Henrik Madsen" <hmadsen@fjernfoerst.vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hej
>
> Nogen der har et forslag til et spilkøb.

> Hvilke spil er der som jeg ikke har spillet som er i samme genre ?

Som en anden også har foreslået (det fortjener at blive foreslået igen),
Halflife 2. Simpelthen noget af det bedste og jeg spiller de samme genre som
dig. Den der med Doom3 har du gjort klogt i at droppe, jeg spillede det i en
times tid og det var simpelthen for kedeligt, så det røg ud.

Og så spiller jeg også Brothers in arms og det er da et rigtig godt spil,
selvom jeg håber de får rettet op på nogle ting i en næste version. Men
ideen er genial.

Så must have er:

Halflife 2
Brothers in Arms

> Henrik

Nic

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 04-04-05 16:35

On Mon, 4 Apr 2005 14:25:15 +0200, "Nicolai" <news2004@mailme.dk>
wrote:

> [...]
>dig. Den der med Doom3 har du gjort klogt i at droppe, jeg spillede det i en
>times tid og det var simpelthen for kedeligt, så det røg ud.

det må da være fordi at du var mørkeræd for spillet er da for sejt

>Og så spiller jeg også Brothers in arms

nåååeee der har vi forklaringen

og det er da et rigtig godt spil,
>selvom jeg håber de får rettet op på nogle ting i en næste version. Men
>ideen er genial.
>
>Så must have er:
>
>Halflife 2

som du/i glemmer at fortælle at man SKAL have adsl før man kan spille,
og som aligevel giver en masse problemer, det er da det værste spil
jeg nogensinde har købt, selve spillet er fedt nok, men jeg har aldrig
haft så mange problemer med et spil nogensinde og jeg er ikke den
eneste bare gå tilbage i tråden og læs eller alle de sider på nettet
hvor de brokker sig over valve-serveren osv

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 04-04-05 23:02

Ninja Ninjasen wrote:

> [...]
> eneste bare gå tilbage i tråden og læs eller alle de sider på nettet
> hvor de brokker sig over valve-serveren osv

Man vil altid kun lægge mærke til dem der har problemer med spillet, for
hvorfor skulle folk hvis hl2 funker fint skrive post om det?
Både mit Hl2 samt min forlovedes kørte fint fra 1. install, min er dog
købt via steam, hvor hans i en forretning. Vi havde dog begge steam i
forvejn med CS og CZ. Kender faktisk ikke en eneste der har haft probs
med HL2, som nok er en 50 stykker jeg kender der har HL2. Men igen ingen
har den sammet PC setup, hvad køre fint på den ene PC gør det ikke på
den anden, kan være driver, program konflikter etc. Ved da bare under
beta testing af CSS fandt jeg da ud af det ikke kunne lide reforce
refresh rate fixer, gjorde at CSS ikke kunne køre og kom med memory fejl
et andet spil kunne heller ikke lide det, som var Battlefield vietnam,
så gik over til powerstrips og har ikke haft problemer siden.

Hygge

AngelFire *KUK*

Fra : Nicolai

Dato : 05-04-05 17:48

> On Mon, 4 Apr 2005 14:25:15 +0200, "Nicolai" <news2004@mailme.dk>

> det må da være fordi at du var mørkeræd for spillet er da for sejt

Hehe, nu er jeg ikke den eneste der har det sådan med Doom3. Og hvis jeg
havde været mørkeræd, så havde jeg nok ikke kunnet arbejde for
Falck-Securitas i de år jeg var der. Jeg hygger mig faktisk om natten og i
mørke. . Faktisk skulle flere mennesker prøve at gå rundt på en
kæmpevirksomhed om natten, i total mørke. Man kommer rundt i nogle skumle
kroge.

> nåååeee der har vi forklaringen

Har du spillet det? Jeg er bestemt ikke ubetinget tilfreds med det, men det
har da nogle nye elementer til et gameplay.

> som du/i glemmer at fortælle at man SKAL have adsl før man kan spille,
> og

Ja, men det havde han så også.

> [...]
> eneste bare gå tilbage i tråden og læs eller alle de sider på nettet
> hvor de brokker sig over valve-serveren osv

Hmm, ingen tvivl om, at HL2 havde nogle startproblemer. Blandt andet med, at
steam købere kunne spille uden at have DVD'en i, mens DVD køberne skulle
have den i. Det har de så rettet. Jeg havde ingen problemer med at få det
til at køre og at valve/steam har sine problemer, har jo ikke noget med
selve HL2 at gøre. HL2 er et genialt spil, så jeg ville da aldrig lade mit
indtryk af selve spillet, blive påvirket af de forholdsvis få problemer der
var i starten. Jeg har i øvrigt altid været lidt pissed på steam/valve og
deres markedsføring og deres underlige aftaler distributører, som kun
straffer forbrugeren.

At sige at HL2 er det værste spil man nogensinde har købt, pga de
startproblemer der var, synes jeg unfair overfor selve spillet og det som
programmørerne har skabt. Software og markedsføring er 2 forskellige ting.

Nic

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 06-04-05 16:40

On Tue, 5 Apr 2005 18:47:57 +0200, "Nicolai" <news2004@mailme.dk>
wrote:

> [...]
>programmørerne har skabt. Software og markedsføring er 2 forskellige ting.

ja det er rigtigt nok jeg mente også at det er det værste spil jeg
nogen sinde har instaleret, og det er det spil jeg har haft mest
problemer med nogen sinde, , men ja hvis spillet bare virkede ville
det være rigtig fedt spil, og det er det jo også hvis man orker at
komme igennem alle de problemer der trods alt kan være ved
instalationen netforbindelsen osv, jeg havde ikke tid, for mig skal
det bare virke med det samme ellers har jeg ikke tålmodighed til det
desværre

så jo fedt spil ! dårlig software !

Fra : Henrik Madsen

Dato : 04-04-05 20:15

wrote:

> [...]
>dig. Den der med Doom3 har du gjort klogt i at droppe, jeg spillede det i en
>times tid og det var simpelthen for kedeligt, så det røg ud.

Havde faktisk også tænkt på HL2, jeg har grafikkort til at trække det,
jeg blev jo nødt til at investere 1800 kroner i et Geforce 6800 kort
så jeg kunne spille MOHPA..

At det så kun tog 3 dage at gennemføre på næstsværeste level er så en
anden ting

Forresten rimeligt fedt med det GFX kort, et 6800LE som er blevet
softmodded så det yder næsten det samme som et 6800 GT kort

Henrik

Fra : Jacob

Dato : 05-04-05 16:55

Tom Clansy spillene? (: