Spil med dansk tekst, hvilke som helst
Fra : MFN

Dato : 01-04-05 16:17

Som overskriften lyder : Findes der overhovedet spil på dansk, og gerne
strategispil ???

Fra : Thomas G

Dato : 01-04-05 17:42

> Som overskriften lyder : Findes der overhovedet spil på dansk, og gerne
> strategispil ???

Dungen keeper 2 har dansk tale og tekst (er dog et lidt ældre spil)

mvh Thomas G

Fra : Capstan

Dato : 01-04-05 20:11

MFN wrote:
> Som overskriften lyder : Findes der overhovedet spil på dansk, og
> gerne strategispil ???

Det er dog ikke et strategispil, men medal of honor, pacific assault kan
spilles med dansk menu og sårn. Iøvrigt et hamrende fedt spil ! Ka' klart
anbefales.

Capstan.

Fra : femkommafem

Dato : 01-04-05 21:45

On Fri, 1 Apr 2005 17:16:56 +0200, "MFN" <mfnprivat@ofir.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Som overskriften lyder : Findes der overhovedet spil på dansk, og gerne
>strategispil ???

Jeg vil da mene "mistænkt, nogen lyver" 1 eller 2 er et strategispil.
I 1 har man også lagt "efterlyst" ind i spillet.

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 02-04-05 00:20

The Sims 2

Fra : Larsen

Dato : 02-04-05 06:42

"MFN" <mfnprivat@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Som overskriften lyder : Findes der overhovedet spil på dansk, og gerne
> strategispil ???

Europa Universails II - lidt ældre turbaseret strategi jeg mener kan
installeres på dansk.

Fra : Ding-Dong

Dato : 02-04-05 07:44

MFN skrev i en meddelelse

> Som overskriften lyder : Findes der overhovedet spil på dansk, og gerne
> strategispil ???

Settlers IV ved jeg er på dansk, udvidelsen til denne har jeg dog kun set på
engelsk.
De andre der er før denne ved jeg ikke om er på dansk.
Med spilsom hilsen

Ding-Dong