Fejlmeding ved PGA
Fra : tubs

Dato : 31-03-05 20:29

Hver gang jeg prøver at starte mit nyerhvervede Tiger Woods PGA 2005 får jeg
flg. fejlmelding:
"CD/DVD emulation software has been detected. Please disable all CD/DVD
emulation software and re-start the game."
Hvad pokker betyder det, og hvordanfår jeg sving i Tigeren?
Vi taler om en P4 med 256 Ram og Nvidea grafikkort, som rigeligt møder min
kravene.
På forhånd tak.

Fra : Mads

Dato : 31-03-05 20:36

On Thu, 31 Mar 2005 21:29:27 +0200, "tubs" <tubs@tuknet.dk> wrote:

> [...]
>Hvad pokker betyder det, og hvordanfår jeg sving i Tigeren?
>Vi taler om en P4 med 256 Ram og Nvidea grafikkort, som rigeligt møder min

Spillet finder at du har et program i maskinen det ikke kan li.
Det kan f.eks. være CloneCD, Alcohol eller Deamon Tools.
Har du et af dem, så slet det. Så virker spillet sikkert.

mvh Mads

Fra : Nerd Compuser

Dato : 01-04-05 13:15

On Thu, 31 Mar 2005 21:35:51 +0200, Mads <DeathTo@llSpammers.com>
wrote:

>Spillet finder at du har et program i maskinen det ikke kan li.
>Det kan f.eks. være CloneCD, Alcohol eller Deamon Tools.
>Har du et af dem, så slet det. Så virker spillet sikkert.

Det kører i hvert fald fint sammen med Daemon Tools. Det bruger jeg,
så jeg er fri for at skifte CD/DVD, hver gang jeg starter et andet
spil.

Fra : JH

Dato : 02-04-05 03:38

Mads <DeathTo@llSpammers.com> wrote in

> Spillet finder at du har et program i maskinen det ikke kan li.
> Det kan f.eks. være CloneCD, Alcohol eller Deamon Tools.
> Har du et af dem, så slet det. Så virker spillet sikkert.

Jeg ville hellere sælge spillet. Der er ingen spil, som skal bestemme over
hvilke programmer, som jeg må havde installeret på min harddisk!

EA stinker!
Føj, siger jeg bare.

Fra : Mads

Dato : 02-04-05 09:22

On 02 Apr 2005 02:37:42 GMT, JH <nobody@home.no> wrote:

>Jeg ville hellere sælge spillet. Der er ingen spil, som skal bestemme over
>hvilke programmer, som jeg må havde installeret på min harddisk!
>
>EA stinker!
>Føj, siger jeg bare.

Det er selvfølgelig helt op til dig, men der er jo andre løsninger.

Fjern det program der er skyld i problemet mens du installerer
spillet og kør derefter med en no-cd patch fra Gamecopyworld
Så kan du smide CloneCD eller hvad nu det er ind igen.
Det løser de fleste problemer af denne type.

Ellers må du nok regne med at det efterhånden bliver svært at
finde spil der virker, for flere og flere spilproducenter bruger
samme, eller lignende kopisikring som EA.

mvh Mads

Fra : JH

Dato : 03-04-05 00:37

> [...]
> finde spil der virker, for flere og flere spilproducenter bruger
> samme, eller lignende kopisikring som EA.

Så er det jo godt, at man også har en Xbox stående.