Bortgives: 2 billetter til Hangar Festival
Fra : DL

Dato : 12-05-05 15:10

2x 3. dags billetter til Hangar Festival. De er åbenbart usælgelige.

Kan afhentes i Sabro for en pose skumbanener eller lignende konfekture

tlf. 6081 1782

Fra : DL

Dato : 13-05-05 09:37

Jeg forstår virkelig ikke at ingen vil have dem, sy's da det er synd
de går til spilde.

Fra : Holst

Dato : 13-05-05 10:01

DL wrote:

> Jeg forstår virkelig ikke at ingen vil have dem, sy's da det er synd
> de går til spilde.

Ja, men har du set programmet for festivallen? Det kunne forklare,
hvorfor det er svært at slippe af med dem.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 13-05-05 15:46

DL wrote:

> Jeg forstår virkelig ikke at ingen vil have dem, sy's da det er synd
> de går til spilde.

Hvor foregår det?

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Iddqd

Dato : 13-05-05 15:49

> DL wrote:
> Hvor foregår det?

Flyveplads Vandel

http://www.hangarfestival.dk/

Det er vist en dødssejler.

Mvh

Bruno

Fra : Holst

Dato : 13-05-05 16:05

Iddqd wrote:

> Flyveplads Vandel
>
> http://www.hangarfestival.dk/
>
> Det er vist en dødssejler.

Hold da op. Det starter jo i dag.

Programmet er vist heller ikke blevet bedre siden jeg sidst så det for
nogle måneder siden. Kun 10.000 billetter, skriver de. Nogen der ved,
hvordan salget er gået?

Fra : F.Hansen

Dato : 13-05-05 16:19

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse