Winamp og profiler
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 18-04-05 12:45

Hej

Konen og mig bruger samme computer på hver sin profil og slås lidt om, hvad
der skal spilles. Computeren er sat til anlægget og vi hører efterhånden kun
mp3. Kan winamp køre på tværs af profiler?

Det er måske mere et Windows spørgsmål, men tænkte at andre kendte
problematikken vedr. musikafspilning.

Mark

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-05 18:53

Mark Thomas Gazel wrote:
> [...]
> efterhånden kun mp3. Kan winamp køre på tværs af profiler?
>
> Det er måske mere et Windows spørgsmål, men tænkte at andre kendte

Sagtens, det værste du kan komme ud for at er skulle indstallere
programmet for hver af profilerne, ingen problemer i det.

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 18-04-05 22:41

> Sagtens, det værste du kan komme ud for at er skulle indstallere
> programmet for hver af profilerne, ingen problemer i det.

Du misforstår.

Konen spiller noget. Jeg skifter profil og Winamp kører stadig. Nu vil jeg
gerne sætte noget til at spille. Eneste løsning er at hive jobliste frem,
lukke for Winamp i proceslisten på konens profil og starte den på min egen.
Det må kunne gøres smartere.

Mark