LORTEDAG!!! Jeg er så uheldig...
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 08-04-05 17:56

FANTOMAS I ROSKILDE!!! OG JEG KAN IKKE KOMME AFSTED, BLANDT ANDET FORDI DER
ER UDSOLGT?!!! ARRRRRRRRRRGGGGGGHHHHHHHHH!!!!

Det er fandeme bare ikke fair!!!
Fantomas/Mike Patton, Sonic Youth, Black Sabbath og 20% andre vi ikke kender
navnene på endnu? Jeg vil gi' en del af min endetarm for at se Fantomas!

Fra : Ole Thomsen

Dato : 08-04-05 19:03

Søren Kjeldsen wrote:

> Det er fandeme bare ikke fair!!!
> Fantomas/Mike Patton, Sonic Youth, Black Sabbath og 20% andre vi ikke
> kender navnene på endnu? Jeg vil gi' en del af min endetarm for at se
> Fantomas!

Jamen jeg er da sikker på at du ikke behøver at give den væk, det er
sandsynligvis nok blot at låne den ud mens festivalen står på.

Jeg har set at Mike Patton optræder i flere sammenhænge i Roskilde. Det
ville jeg sg* osse gerne opleve, men nok ikke give nogen kropsdele væk
for det.

Ole Thomsen

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 08-04-05 19:08

> [...]
> ville jeg sg* osse gerne opleve, men nok ikke give nogen kropsdele væk for

Tjah... Det er vel så også, fordi at Mike Patton er min gud for at sige det
mildt... Jeg elsker ALT med ham... Måske skulle jeg afgive andres lemmer?

Fra : Ulrik

Dato : 08-04-05 20:15

Søren Kjeldsen wrote:
> Tjah... Det er vel så også, fordi at Mike Patton er min gud for at sige det
> mildt... Jeg elsker ALT med ham... Måske skulle jeg afgive andres lemmer?

Well... Du kunne også beholde alle dine lemmer, og melde dig som vagt på
festivalen ? Så undgår du også de smerter i lommen, købet af billetten
giver!
Hvis det kunne være noget for dig (eller andre), så prøv at klik ind på
http://roskildevagt.dk og se, om det kunne være noget.

Mvh
Ulrik

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 08-04-05 20:24

> [...]
> giver!
> Hvis det kunne være noget for dig (eller andre), så prøv at klik ind på

God idé... Men lige netop et halvt år for ung Så må jeg da bare håbe at
Fantomas vender tilbage i en periode af 4 år eller noget.

Fra : Ulrik

Dato : 09-04-05 00:13

Søren Kjeldsen wrote:

> God idé... Men lige netop et halvt år for ung Så må jeg da bare håbe at
> Fantomas vender tilbage i en periode af 4 år eller noget.

Ja ok - Jeg vidste ikke du var under 18. *s*

/Ulrik

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-04-05 23:36

Søren Kjeldsen wrote:

> [...]
> navnene på endnu? Jeg vil gi' en del af min endetarm for at se Fantomas!

Altså... Der er sgu da ikke udsolgt til Roskilde Festivalen endnu?!

/David

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 09-04-05 22:59

> Altså... Der er sgu da ikke udsolgt til Roskilde Festivalen endnu?!

Det skulle der altså være... Noget med et meget lille "loft".

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 11-04-05 16:44

http://www.billetnet.dk/event.jhtml?event=rof3006

https://www.secure.ebillet.dk/musicticket/den/ebillet-sell-list-tt.asp?sysno=2&orgno=2&locno=2&arrno=11