Leder efter en kunstner og titel på sang!
Fra : TJR

Dato : 23-03-05 17:37

Jeg leder efter en kunstner og en tittel på en sang.

Hun er lyshåret i videoen, og var lidt fremme for et par måneder
siden.

I sangen mener jeg hun synger "fake your beauty"

Videoen mener jeg foregik i en skov, lidt som en enventyr film!

Nogen der kan hjælpe

Fra : Lars Stokholm

Dato : 23-03-05 17:47

Har du prøvet Google? http://google.dk/search?q="fake+your+beauty"

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 23-03-05 17:50

TJR <killerbee@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> I sangen mener jeg hun synger "fake your beauty"
>
> Videoen mener jeg foregik i en skov, lidt som en enventyr film!

Det må være No Doubt sirænen: Gwen Stefani

--
Anna M. Andersen
AIM/AOL chat: annabassand

Fra : -V-

Dato : 23-03-05 18:12

Anna M. Andersen wrote:

> Det må være No Doubt sirænen: Gwen Stefani

Are you insane?

Det er sgudda Bertine Zetlitz, med 'Fake Your Beauty'.

Iøvrigt staves sirene 'sirene'.

-V-

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 23-03-05 18:22

-V- <Diplomaten@snotmail.com> wrote:

> Are you insane?
>
> Det er sgudda Bertine Zetlitz, med 'Fake Your Beauty'.
>
> Iøvrigt staves sirene 'sirene'.
>

> -V-

Ja så siger vi det... Folk er da heldigvis stadig vågne herinde...

Fra : -V-

Dato : 23-03-05 22:34

Anna M. Andersen wrote:
> Ja så siger vi det... Folk er da heldigvis stadig vågne herinde...

Nemlig.

Der er skisme ingen, der kan snyde os. Eller noed.

-V-

Fra : TJR

Dato : 24-03-05 14:53

On Wed, 23 Mar 2005 18:12:02 +0100, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

>Are you insane?
>
>Det er sgudda Bertine Zetlitz, med 'Fake Your Beauty'.
>
>Iøvrigt staves sirene 'sirene'.
>

> -V-

Har undersøgt sagen - og du har da fulstændig ret- det er da hende.