Måske OT - Kashmir font
Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 10-03-05 22:10

Jeg er med stor sandsynlighed OT men så giv mig venligst en anden
gruppe istedet for bare at flame:
Spørgsmålet...

Hvad hedder den font Kashmir bruger til alle deres CD'er - altså på
coveret, deres "logo". Den er ret westernagtig men ikke til at finde i
et almindeligt fontkatalog...

Mvh. Rasmus

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 10-03-05 22:42

Rasmus Thorsø Nielsen skrev:

> [...]

> Hvad hedder den font Kashmir bruger til alle deres CD'er - altså på
> coveret, deres "logo". Den er ret westernagtig men ikke til at finde i

Der er i hvert fald større sandsynlighed for hjælp i:

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Holst

Dato : 10-03-05 23:05

Rasmus Thorsø Nielsen wrote:

> [...]
>
> Hvad hedder den font Kashmir bruger til alle deres CD'er - altså på
> coveret, deres "logo". Den er ret westernagtig men ikke til at finde i

Ja, denne gruppe er i hvert fald ikke den rette.

Du kunne prøve at tage et billede af coveret og poste det i
alt.binaries.font - de var i hvert fald for nogle år siden eksperter i
at kunne genkende en font og finde den frem og poste den.

Fra : Thomas

Dato : 10-03-05 23:19

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus.nielsen_FJERNDETTEOGDETTE_@tele2adsl.dk>
skrev i en meddelelse news:rpd131dkdcnitjuiqmlm5ie164piissc91@4ax.com...

> [...]
>
> Hvad hedder den font Kashmir bruger til alle deres CD'er - altså på
> coveret, deres "logo". Den er ret westernagtig men ikke til at finde i

Prøv gå ind på www.kashmir-lounge.com - Og meld dig ind i forummet.
Der sidder vi mange kashmir fans, og debatterer mange forskellige emner.
Jeg mener faktisk Font-spørgsmålet har været oppe og vende derinde...

Mvh. Thomas E
http://come.to/fjongkashmir

Fra : Jesper Holck

Dato : 14-03-05 16:43

Prøv evt. http://www.myfonts.com/WhatTheFont/

- det har gjort i tilsvarende situationer.

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 15-03-05 17:46

Mit umiddelbare bud er Clarendon-familien

Mads