tøsemiddag
Fra : Karin Offenbach Rasm~

Dato : 11-05-05 10:21

Jeg skal have tøser på besøg fredag - men er lidt tom for mad ideer.Nogle
der har nogle forslag?Må gerne være noget der ikke tager flere timer/eller
kan laves (forberedes dagen i forvejen)da jeg også lige skal passe mit
arbejde.

MVH Karin

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 11-05-05 14:14

"Karin Offenbach Rasmussen" <kr@dtc-online.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal have tøser på besøg fredag - men er lidt tom for mad ideer.Nogle
> der har nogle forslag?

Hej Karin

En af mine mest roste "tøsemiddage" var med "Havets Wok", fundet på
www.toersleff.dk (vælg husmoderservice - opskrifter og søg på
opskriftsnavnet). Det er nemt at lave, meget lækkert og forholdsvis billigt,
hvis man fx finder frosne laksesteaks på tilbud. Jeg foretrækker det selv
med pasta, helst frisk.

MVH Mette

Fra : Karin Offenbach Rasm~

Dato : 11-05-05 16:28

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> opskriftsnavnet). Det er nemt at lave, meget lækkert og forholdsvis
> billigt, hvis man fx finder frosne laksesteaks på tilbud. Jeg foretrækker

Har lige været inde og læse - lyder meget lækkert. tak

Karin

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 11-05-05 16:13

>Må gerne være noget der ikke tager flere timer/eller
> kan laves (forberedes dagen i forvejen)da jeg også lige skal passe mit
> arbejde.
>
> MVH Karin

Sloppy Joe. Evt, med pitabrød i stedet for burgerbolle.

VH Pernille

Fra : Karin Offenbach Rasm~

Dato : 11-05-05 16:26

"Pernille Lauridsen" <pl@praxis-it.nospam> skrev i en meddelelse

> Sloppy Joe. Evt, med pitabrød i stedet for burgerbolle.
>
> VH Pernille
>Undskyld men hvad er det?

Karin

Fra : Camilla Bjørn Dalmos~

Dato : 11-05-05 20:13

Fyldte squash skåret halvt igennem og fyldt med en mexicansk inspireret
"kødsovs" - Kødet fra squashen blander jeg i og så ost henover og 15 min i
ovn. Smager dejligt og så ris til evt.

CBD

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 11-05-05 20:51

"Camilla Bjørn Dalmose" <camFJERN@musling.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "kødsovs" - Kødet fra squashen blander jeg i og så ost henover og 15 min i

Hm....... jeg har aldrig prøvet Sloppy Joe som fyldte squash.

VH Pernille

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 11-05-05 20:49

>Undskyld men hvad er det?
>
> Karin

Amount Measure Ingredient -- Preparation Method
-------- ------------ --------------------------------
1 lb Ground beef
1/2 c Chopped onion
1 c Ketchup
1 tb White vinegar
1 tb Lemon juice
1 tb Worcestershire sauce
1 t Dijon mustard
1 t Paprika
1 tb Dark brown sugar
4 Buns

Brown meat and onions until no longer pink. Be sure to
break up the meat. (I add garlic, too. One clove.)
Combine all of the liquids and add to pan. Cook,
uncovered, for about thirty minutes on low heat. It
should be thick. Serve on the buns. Enjoy!

Det er den opskrifte jeg mest går ud fra.

VH Pernille

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 12-05-05 09:22

Jeg glemte at tilføje:

Serveres med masser af salat, som f ex. agurk, tomat, bønnespire,
icebergsalat (Eller anden sprød salat) og hvad man ellers ville proppe i et
pitabrød.

VH Pernille