hvad passer til avocado og rejer?
Fra : Koeffe

Dato : 28-04-05 16:35

Jeg så denne opskrift blive lavet i TV
http://www.bbc.co.uk/food/recipes/database/stuffedavocadowithgr_71760.shtml

Jeg har tænkt mig selv at lave den, men hvad kan man servere til??

Det er bare til en alm hverdag, og ikke gæstemad, derfor skal det ikke være
noget der tager alt for lang tid...

--
Koeffe

Fra : Ralph

Dato : 28-04-05 22:56

"Koeffe" <graphic.muse@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er bare til en alm hverdag, og ikke gæstemad, derfor skal det ikke
> være noget der tager alt for lang tid...

Jeg ser det som en forret, serveres med billig ristet toastbrød.

Hvis hovedret, så en fyldig salat til med hårdkogt æg, oliven, feta, evt.
pastaskruer, salat og? drop så det billige brød og bag noget flute eller
ciabatta (med rigtig durummel) evt. et par halve bagte tomater med olie,
hvidløg og parmesanost ovenpå.

--
venligst
Ralph

Fra : Kit

Dato : 29-04-05 16:27

Friske korianderblade ovenpå...

Fra : Rikke & Per

Dato : 30-04-05 18:42

> [...]
>
> Det er bare til en alm hverdag, og ikke gæstemad, derfor skal det ikke
> være noget der tager alt for lang tid...

Vi laver nogle gange en super lækker og nem ret bestående af pasta med
guacamole (mexikansk advokadomos!!!! ), rejer og sherrytomater. server det
med et godt stykke brød. Det smager himmelsk.

mvh Rikke