HOEGAARDEN Special
Fra : hanse`rik

Dato : 20-04-05 21:41

hej, jeg mangler denne øl "HOEGAARDEN Special", er der nogen der ved
om den kan købes i danmark, og hvor ??

har kigget på www.AlverdensØl.com eller www.vinoggaver.dk/ men der
er den ikke, kun 3 andre slags som sikkert også er gode

men det er HOEGAARDEN Special jeg er ude efter

Hilsen nul@putte.dk

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 21-04-05 06:48

hanse`rik <nul@putte.dk> wrote in news:lued61t28g26stlkuormjq2jsm2k5vvi2s@
4ax.com:

> hej, jeg mangler denne øl "HOEGAARDEN Special", er der nogen der ved
> om den kan købes i danmark, og hvor ??

Jeg er næsten sikker på jeg har set den i Irma. Men det
kan da godt være det er Grand Cru'en jeg tænker på...

Hvad med Chas E. i Århus? Han plejer at have alt der
kan kravle og gå af øl. Da jeg boede der brugte jeg tit
den butik som inspiration til nye gode oplevelser hvad
øl angår.

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |