hjælp med point calculator
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 29-03-05 15:30

Hejsa

Jeg håber nogen kan hjælpe mig. Jeg er kommet til at 0 stille min point
calculator ( vægtvogternes lommeregner ). Nu kan jeg ikke finde min
brugsanvisning, så jeg kan finde ud af hvordan jeg finder den danske udgave,
Nogen der kan hjælp mig?

Knus Bolette
www.bolettes.dk

Fra : EnjoyNews

Dato : 29-03-05 22:33

Hej Bolette

Direkte fra brugsforvirringen

- Tryk ON/C tasten nede i 3 sek. indtil ordet FRANCAIS vises på skærmen.
- Tryk på 6 for dansk og tryk på enter

Kh Heidi

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:42496654$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 30-03-05 22:08

Hej Heidi

Tak for din hjælp, nu kører den igen på dansk udgaven, tak igen

Knus Bolette
www.bolettes.dk

Fra : EnjoyNews

Dato : 30-03-05 23:19

Selv tak )

meddelelse news:424b1538$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 30-03-05 15:14

skrev:
>Hejsa

> [...]

Hej Bolette !!

Skift til Atkins eller Omega-metoden, så kan du smide
kalorietælleren væk --- og spare de øvrige udgifter til dit
vægt-program.
Mvh.
Hans !!

Fra : MigSelv

Dato : 30-03-05 17:25

Med wægtvogterne spiser man altså ganske alm mad. Så jeg ved ikke hvad
udgifter det er Bolette skal spare på??? Så vidt jeg har kunnet læse mig
frem til er det tværtimod hunde dyrt med Atkins kuren!!!

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 30-03-05 22:12

"MigSelv" <email@eksistere ikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udgifter det er Bolette skal spare på??? Så vidt jeg har kunnet læse mig
> frem til er det tværtimod hunde dyrt med Atkins kuren!!!

Også tak for dit indlæg. Som skrevet til Hans er jeg yderst tilfreds med ww,
så det fortsætter jeg med. Nej, der er ikke de store udgifter ud over alm.
mad. Okay, der er lige vejningen der koster, men pyt, når det er det der
skal til foe at jeg kan komme af med de sidste kg, fortsætter jeg med glæde,
også med at betale tak for din opbakning

Knus Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 30-03-05 22:09

> [...]
> Skift til Atkins eller Omega-metoden, så kan du smide
> kalorietælleren væk --- og spare de øvrige udgifter til dit

Hej Hans

Tak for dit indlæg, men jeg er yderst tilfreds med ww, og ved det virker, så
jeg kører vidre på ww, det føler jeg mig trygt ved

Knus Bolette
www.bolettes.dk