Klipning af hæk?
Fra : Turbomus

Dato : 30-05-01 09:58

Ka jeg ha skadet min hæk, hved at have klippet den for tidligt?

Jeg tænker på om jeg skulle ha ventet til efter at knopperne havde sprunget ud?

Fra : Peter

Dato : 30-05-01 12:46

Hvilken type hæk drejer det sig om ?

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 30-05-01 15:59

Turbomus <yehaah@navysub.com> skrev i en
> Ka jeg ha skadet min hæk, hved at have klippet den for tidligt?

Du kan jo håbe....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Michael Schrøder

Dato : 31-05-01 07:15

"Turbomus" <yehaah@navysub.com> wrote in message
> Ka jeg ha skadet min hæk, hved at have klippet den for tidligt?
>
> Jeg tænker på om jeg skulle ha ventet til efter at knopperne havde
sprunget ud?

Jeg tror ikke på at du har skadet den, men det er da tosset at klippe en
blomstrende hæk FØR den blomstrer...

Jeg har sådan en hæk, og den bliver klippet 1 gang om året - lige efter den
er afblomstret.

Den bliver selvfølgelig lang/stor - men hvor er den dog flot i disse uger

mvh Michael