Nyhedsgruppe problem
Fra : Nicolai Brandt

Dato : 12-05-05 21:24

Hej

Jeg har et lille problem og jeg kan ikke helt lokalisere hvor fejlen
er...

Problemet er at jeg ikke kan forbinde til cybercitys nyhedsserver med
binaere filer... Cybercity har været så smarte at de har skilt deres
nyhedsgruppe service ad i 2 dele, en til alm. tekst og en til binaere
filer. Jeg har fint kontakt med den ene og har også igennem længere tid
haft fin kontakt med den anden. Men nu kan jeg ikke få kontakt til den
binaere nehedsserver...

Min opsætning indebærer en iBook 600 forbundet trådløst med et Belkin
accespoint og en d-link router sidst men ikke mindst et altea modem...
Eneste nye er at jeg har indstalleret Tiger på iBooken. Kan det være et
firewall spørgsmål?

Måske der er en enkelt eller 2 der i dette forum måske også bruger
cybercity og der ikke har problemer kunne give et indspark til hvor jeg
skal lede efter løsningen...

--
Mvh Nicolai Brandt